langkaas Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Altså, pussyhat? Det vil jeg ha! Pussy? Hvor? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Altså, pussyhat? Det vil jeg ha! Ikke heeeelt det nei... Mer noe slikt, kanskje. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 JEG VIL HA SÅNN! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Pussy? Hvor? Jøss. GODT OBSERVERT. Har du vurdert en karriere stand-up-komiker? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 mrbjoern, dama til shrek ringte, hu vil ha tilbake kjønnshåra sine.. Jean Claude Van DAMN I AM FUNNAAAAY today!! wow, jeg overrasker meg selv til og med Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Loveless har! Har hva? Nei. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 mrbjoern er faktisk søt jo Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Pussy? Hvor? Jøss. GODT OBSERVERT. Har du vurdert en karriere stand-up-komiker? Ja, tenkt litt på det... Syns du jeg burde? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 JEG VIL HA SÅNN! Jeg også! mrbjoern, dama til shrek ringte, hu vil ha tilbake kjønnshåra sine.. Jean Claude Van DAMN I AM FUNNAAAAY today!! wow, jeg overrasker meg selv til og med STFU noob. GTFOLOLZOCOPTER Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Folkens, dette var Melismas siste spasme-oppkast av noe som skulle ligne på humor. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Lulz.. I lol'd.. Le av meg ræva.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Lulz.. I lol'd.. Le av meg ræva.. aaaawwww. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Dette begynner å bli rimelig lavt . Du begynte så bra Melisma, når du var nyregistrert, men nå? Pøh. Endret 8. juli 2008 av chokke Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Ja, tenkt litt på det... Syns du jeg burde? Ditt første show kan handle om flymat! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 mrbjoern, dama til shrek ringte, hu vil ha tilbake kjønnshåra sine.. Og du sa at jeg hadde sunket dypt... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Dette begynner å bli rimelig lavt . No shit sherlock Ja, tenkt litt på det... Syns du jeg burde? Ditt første show kan handle om flymat! Kamerat av meg hadde foredrag om mat - fy fader så morsomt :!: Hele timen ble avlyst på grunn av lærer med konstant latterkrampe Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 måtte bli varm i trøya, før jeg skjønte at "nei, her må jeg gjøre no" ... And so I tried. Det er god underholdning dette forumet ja.. Men nå, skype! lei av å taste.. skravlesjuk Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Dette begynner å bli rimelig lavt . Du begynte så bra Melisma, når du var nyregistrert, men nå? Pøh. Begrenset hvor lenge man kan være one man army Edit: I C Hanz. Endret 8. juli 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg