Catkin Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 nei, nå mista jeg plutselig respekten mrbjoern.. trodde du hadde mer futt i deg enn å synke sånn da gitt. Tror de fleste har tenkt det samme om deg også. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Hoho, dette blir morsomt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Neei, tror jeg skal trekke inn klørene. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) nei, nå mista jeg plutselig respekten mrbjoern.. trodde du hadde mer futt i deg enn å synke sånn da gitt. Den respekten jeg hadde, mistet jeg for lenge siden. Da jeg stod frem som homofil, begynte å kle meg slik jeg følte for, og droppet de folkene jeg ikke trivdes med på skolen. Jeg mistet all respekt når jeg begynte å være meg selv. Så, hva du synes om meg, bryr meg egentlig ikke. Siden jeg ikke kjenner deg, og ikke trenger å ha noe med deg å gjøre Måtte du også ha en fortsatt trivelig dag. Endret 8. juli 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) åh, så vondt... hvor er mamma'n min når jeg trenger hu mrbjoern: ahhh, good for you.. Endret 8. juli 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Men jeg liker mrbjoern. Jaja. Morsomt å diskutere, Melisma? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Tror ikke det er en mamma du trenger. =/ Damn, tror jeg skal lage meg litt mer smoothies. Endret 8. juli 2008 av Loveless Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 åh, så vondt... hvor er mamma'n min når jeg trenger hu Ikke si at du må gråte litt, fordi en gutt du knapt nok kjenner over nett, ikke bryr seg om hva du mener om han? =/ Og Kibs, jeg liker deg også Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Han har kul puselue. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Han har kul puselue. Jeg har to av de, faktisk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 åh, så vondt... hvor er mamma'n min når jeg trenger hu Haha, merker at du er rett menneske til å snakke om lavmål i diskusjoner, gett. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Og Kibs, jeg liker deg også Nawwww.. *kosemose* Men Kibs legger seg og lar alle dere turtelduer være i fred. Kos dere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 *se på den pågående diskusjonen og vurdere om en skal begynne å dra fram retningslinjene og nettikette til enkelte her..* Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 mrbjoern: ironi vettu.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg blir ikke respektert her, altså. =/ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg vil også ha en sånn puselue! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 mrbjoern: ironi vettu.. Som ikke fungerer over nett. Hvor mange ganger må det sies? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg vil også ha en sånn puselue! Du kunne fått låne ene min? =P evt kjøpt din egen på ebay. Men det blir jo å herme. xD Vanskelig det der... Puselue? Hvor? Jeg har. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Altså, pussyhat? Det vil jeg ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg