hawaii2k Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Slemme PC! Låser seg sånn helt plutselig, har gjort det to-tre ganger i dag. Håper at den oppfører seg snart... Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 næh, ikke kommet til emo fasen riktig enda.. vil jo ikke herme etter folk her fra forumet heller. OH SNAP, dere! Jeg er emo. Jeg ville bare få en klem Melisma? Har du lest signaturen til Eplefe? *klemme Ida* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Slemme PC! Låser seg sånn helt plutselig, har gjort det to-tre ganger i dag. Håper at den oppfører seg snart... *slå pc hardt i sidedør* Fy!! Sleeeeem pc. *se skummelt på* Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Ja, ikke sant? Ungdommen nå tildags er så uoppdragen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Altså, jeg er intet utpreget gladmenneske, men Melisma får meg jo til å fremstå som Max Mekker på speed. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Dette var dagens. ^^ Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 denne sangen passer meg helt perfekt! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Altså, jeg er intet utpreget gladmenneske, men Melisma får meg jo til å fremstå som Max Mekker på speed. Ahh, bildene i hodet... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Altså, jeg er intet utpreget gladmenneske, men Melisma får meg jo til å fremstå som Max Mekker på speed.Det verste er at det er sant. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 denne sangen passer meg helt perfekt! *klø* De ser jo dumme ut jo. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 "They only hate me because I'm beautiful"? Ha-ha. Dobbel feil (no, that's not a double negative). Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Mrbjoern: åja, men så var det sangen jeg snakket om da.. Endret 8. juli 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Ja, du har helt rett. De synger usammenhengende vissvass med grell smurfestemme. Litt sånn som deg og "argumentene" dine. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Såså.. Ro ned litt. Melisma kan bli vonbråten og rapportere vet du Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Såså.. Ro ned litt. Melisma kan bli vonbråten og rapportere vet du Fordi vi ikke hater henne, og fordi at om vi gjør det har det lite med utseendet å gjøre? 8D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Bush=McCain. Endret 8. juli 2008 av b-real Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Mrbjoern: åja, men så var det sangen jeg snakket om da.. Jammen. Hvordan takler du sangen, når den er så... dum? =/ Og si meg. Hvordan klarer du å blande meg med Skarstad? Trodde at vi hadde noe som het quoting her på forumet, som gjorde det enkelt for folk å ikke ta feil av slikt. Men det er jo bare de som ikke er dumme, som vet å bruke den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 I am relevant. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Jævlig bra film B-real, det der var bare dumt... Nå ser vi hvordan USA egentlig er... Eller, kanske ikke xD Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 nei, nå mista jeg plutselig respekten mrbjoern.. trodde du hadde mer futt i deg enn å synke sånn da gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg