Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hun er en sjelden sort kristen: sinnakristen. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2528637.ece Dæven..rettssystemet blir jo brukt til noe fornuftig. Tja jo. Sikkert bare pga de ropte "Dommedag er nær!" de fikk boten tho. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Tja jo. Sikkert bare pga de ropte "Dommedag er nær!" de fikk boten tho. Eller at det var 17. Mai, og vi feiret noe som ikke hadde spesielt mye med kristendommen å gjøre Bare min tanke om saken Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hun er en sjelden sort kristen: sinnakristen. Ahahaha. Hun liker visst ikke vinger og glorier. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hun liker visst ikke vinger og glorier.Hva med svovel, horn og høygafler da tro? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg har fått jordbær med sjokolade og sprudlevin i kveld. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hun liker visst ikke vinger og glorier.Hva med svovel, horn og høygafler da tro? Nei, jeg tror nok svart sminke og "GET LOST" trykket på t-skjorta hadde vært midt i blinken. Eventuelt "Argumente mine suger". Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Prøv med "argumentene", Loveless. No, srsly. Jeg fatter ikke hvoror det er så viktig å være uenig med alle. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) næh, ikke kommet til emo fasen riktig enda.. vil jo ikke herme etter folk her fra forumet heller. Ikke viktig å være uenig, er bare det at jeg synes det er mange ubrukelige meninger som florerer på forumet, og jeg klarer ikke holde det inne.. jeg er allergisk mot dumhet skjønner du.. Endret 8. juli 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 JO DET GJØR DU!NEI! JEG NEKTER! SLUTT! HOLD KJEFT DU TAR FEIL UANSETT! næh, ikke kommet til emo fasen riktig enda.. vil jo ikke herme etter folk her fra forumet heller.Haha "ikke kommet til emofasen enda, er så viktig for meg å være original", is that what you're saying? 8D Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 næh, ikke kommet til emo fasen riktig enda.. vil jo ikke herme etter folk her fra forumet heller. OH SNAP, dere! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ikke viktig å være uenig, er bare det at jeg synes det er mange ubrukelige meninger som florerer på forumet, og jeg klarer ikke holde det inne.. jeg er allergisk mot dumhet skjønner du..Åh, er det ikke slitsomt å gå å klø hele tiden? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 : D Tenacious D - the pict of destiny var kul Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 OH SNAP, dere! du gjør det jo helt feil, det er *SNAP GIRLFRIEND, oh no you did'nt!* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) næh, ikke kommet til emo fasen riktig enda.. vil jo ikke herme etter folk her fra forumet heller. OH SNAP, dere! Jeg er emo. Jeg ville bare få en klem Melisma? Har du lest signaturen til Eplefe? Endret 8. juli 2008 av Loveless Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ikke viktig å være uenig, er bare det at jeg synes det er mange ubrukelige meninger som florerer på forumet, og jeg klarer ikke holde det inne.. jeg er allergisk mot dumhet skjønner du..Jøss. Vi er enige igjen! Bare så synd vi ikke er helt enige om hvem som har de ubrukelige meningene da. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 jeg er allergisk mot dumhet skjønner du.. Oo Du må ha et vanskelig liv. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Tror ikke det var heeelt det Skarstad mente, Melisma. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg er tydligvis alergisk mot meg selv, jeg da. Siden jeg er totalt uenig i det enkelte her mener. Og med tanke på at jeg ikke takler idioti, jeg heller. Så, jah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg