Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg vil ha kake for helvete! Den er desverre en løgn. Har du aldri spilt portal eller? Det er derfor jeg er sur. Jeg VIL/VILLE ha kake! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Haha, har dere sett inne på sånne "småskjulte" rom på Portal? Åpen stasjonær pc med kjele over cpu kjøleren x] Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Haha, har dere sett inne på sånne "småskjulte" rom på Portal?Åpen stasjonær pc med kjele over cpu kjøleren x] Det er faktisk tilogmed mulig å få med seg kaken og Companion Cube ut. Søk på Portal Easter Egg på youtube. Det er en komplisert affære, men det er mulig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Æsj. Grøten smakte så vondt at jeg ikke får smaken ut av munn Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Haha, har dere sett inne på sånne "småskjulte" rom på Portal?Åpen stasjonær pc med kjele over cpu kjøleren x] Hvem søren bruker kortest mulig tid fra A til B første gang i et sånt spill? :O Det er faktisk tilogmed mulig å få med seg kaken og Companion Cube ut. Søk på Portal Easter Egg på youtube. Det er en komplisert affære, men det er mulig. Er ikke sååå komplisert . Kanskje jeg skal bake boller imorra . Synd det er så usunt, men så godt . Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg vil ha kake for helvete! Den er desverre en løgn. Har du aldri spilt portal eller? Jeg mener da bestemt å huske en kake på slutten der. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Æsj. Grøten smakte så vondt at jeg ikke får smaken ut av munn Jeg fikk lyst på grøt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er ikke sååå komplisert .Har ikke prøvd meg på det selv. Bare syntes det så veldig komplisert ut når jeg så filmen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Mmmm Egg og Bacon til kveldsmat, på rommet = Total win Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Kaken kan ta seg en bolle Alt dette snakket om mat gjør meg sulten. Ellers skal det sies at lydkortet mitt tar kvelden. Og at lyden er helt fucked. -____-' Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2528637.ece Dæven..rettssystemet blir jo brukt til noe fornuftig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ja jeg leste det akkurat. Faen meg godt det går an å brukes til noe fornuftig en gang i blandt. Virker som det er sjelden det skjer. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Melisma gjorde Free Hugs-tråden (oppfatninger) ganske så spennende må jeg si. Endret 8. juli 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2528637.ece Dæven..rettssystemet blir jo brukt til noe fornuftig. + over 9000 i respekt for Norge. Made my day. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Melisma klarer å engasjere folk. Det skal hun ha. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Melisma klarer å engasjere folk. Det skal hun ha. Det hun klarte var å gi meg en god latter. Det skal hun ha. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Melisma klarer å engasjere folk. Det skal hun ha. Hun gjør det bare på feil måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg