Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Tilfeldigvis så skal jeg ikke det. Er det derimot noen som tilfeldigvis skal på Bergenhus festning i neste uke? :woot:

 

Jeg har fryktelig lyst, men ikke fikk jeg billetter (og jeg er ikke interessert i å bruke mer enn tusen kroner på en heller), og dessuten viser det seg nå at jeg ikke kommer til å være i Bergen den 16. heller.

 

Edit: Vent, neste uke?

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Damn. Jeg treger noen å reise med, jeg SKAL se Opeth og MDB, jeg ar bare aldri vært i Lillehammer før og ser for meg at jeg kommer til å gå meg vill og sånn. :p

Lenke til kommentar

Jeg prøver å lære meg Im yours med Jason Mraz, men det er innmari irriterende at den egentlig spilles på mandolin(?) og at jeg er ute av stand til å finne en skikkelig tab til gitar til den sangen.

 

Gå tilbake til, "gal av lengsel" som jeg faktisk klarer å spille. Siden den sangen alltid får meg i godt humør. Morsom tekst og lett å delje på gitaren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Alestorm live er nemlig bare nødt til å være episk.

Du blir der begge dagene i så fall, mao? Tror jeg bare kjøper billett til 16. for da er alle de tre bandene jeg har mest lyst til å se der ^^

Lenke til kommentar
Jeg prøver å lære meg Im yours med Jason Mraz, men det er innmari irriterende at den egentlig spilles på mandolin(?) og at jeg er ute av stand til å finne en skikkelig tab til gitar til den sangen.

 

Gå tilbake til, "gal av lengsel" som jeg faktisk klarer å spille. Siden den sangen alltid får meg i godt humør. Morsom tekst og lett å delje på gitaren.

Jeg lærte meg ikke en gang Tom Dooley på gitar. Slå den du!

Lenke til kommentar
Jeg prøver å lære meg Im yours med Jason Mraz, men det er innmari irriterende at den egentlig spilles på mandolin(?) og at jeg er ute av stand til å finne en skikkelig tab til gitar til den sangen.

 

Gå tilbake til, "gal av lengsel" som jeg faktisk klarer å spille. Siden den sangen alltid får meg i godt humør. Morsom tekst og lett å delje på gitaren.

Jeg lærte meg ikke en gang Tom Dooley på gitar. Slå den du!

 

Tom Dooley er jo faktisk vanskelig, nettopp fordi at den er så jævla kjedelig. Gi unga litt rompepop i gata til Luxus Leverpostei så skal du se at de VIL lære å spille. :D Jeg kan lære deg å spille hvis du skaffer meg en søt jente til å dele livet mitt med. :p Æsj, jeg kan lære deg å spille uansett jeg Lars, for du virker så snill. :love:

Lenke til kommentar
Portal. :love:
Portal it is then.

 

 

Tom Dooley er jo faktisk vanskelig, nettopp fordi at den er så jævla kjedelig. Gi unga litt rompepop i gata til Luxus Leverpostei så skal du se at de VIL lære å spille. :D Jeg kan lære deg å spille hvis du skaffer meg en søt jente til å dele livet mitt med. :p Æsj, jeg kan lære deg å spille uansett jeg Lars, for du virker så snill. :love:
Ja, var nok det som var problemet. Møkk kjedelig. Og vi fikk ikke lov å gå videre før den satt. Hvilket betyr at jeg ikke kom videre. :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...