Loeve Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det er desto viktigere å bemerke at småfiskene ikke engang er matfisk. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det er desto viktigere å bemerke at småfiskene ikke engang er matfisk. Akvariefisk er jo koselig å se på da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Snakker vi fisk?Du tuller, sant? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Larzzzzzz!!11 Og Nora. Ja, vi snakker om fisk. Sølvhaien jeg hadde i akvariet før pleide å hoppe ut. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Du tuller, sant? Ja, egentlig. Men det er mye mer usaklig å prate om fisk, så derfor tenkte jeg å dreie samtalen inn på fisk... Og Nora. Ja, vi snakker om fisk. Sølvhaien jeg hadde i akvariet før pleide å hoppe ut. Kult. Døde den av det? Vi hadde gullfisk før, som var skikkelig feite. Pappa prøvde å sulte de ihjel, men etter 2 uker uten mat, levde de fremdeles.... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 That's my name. Seriøzt, skriver du navnet ditt slik?!11 Kult. Døde den av det? Den hoppet under sofaen, vi fiskete den opp. Og solgte den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Seriøzt, skriver du navnet ditt slik?!11Ja. Med utropstegn og 1-tall og hele greia. Har tilogmed skifta navn offisielt i folkeregisteret til Larzzzzzz!!11 Etternavnet mitt er Yomofoshizzle Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Den hoppet under sofaen, vi fiskete den opp. Og solgte den. Kult... Er det noen andre som har noen fiskehistorier? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er det noen andre som har noen fiskehistorier?Jeg hadde en gullfisk i bolle. Så døde den. Så dro den på feriekoloni. Den het ikke Doffen. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 En gang fisket jeg opp gammal sur sokk bak vaskemaskina mi.. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg hadde en gullfisk i bolle. Så døde den. Så dro den på feriekoloni. Den het ikke Doffen. Hva het den da? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Er det noen andre som har noen fiskehistorier? Faktisk. Foreldrene mine ville ikke at jeg skulle få napp (jeg var fire), så de bandt en stein fast til gøttet. Jeg fikk napp. For de som ikke forstår bergensk er gøtt det samme som snøre. Endret 8. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 En gang fisket jeg opp gammal sur sokk bak vaskemaskina mi.. Shit... Faktisk. Foreldrene mine ville ikke at jeg skulle få napp (jeg var fire), så de bandt en stein fast til gøttet. Jeg fikk napp. For de som ikke forstår bergensk er gøtt det samme som snøre. Tøft Den hadde ikke noe navn. Stakkars fisk Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Åherregudjegsertangenteroveralt. *spillespillespille* !?!? Hei! Jeg har ikke hatt noen gullfisk i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Noen her som tilfeldigvis skal på Metal rock fest? http://www.metalheart.no/ Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Tilfeldigvis så skal jeg ikke det. Er det derimot noen som tilfeldigvis skal på Bergenhus festning i neste uke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Noen her som tilfeldigvis skal på Metal rock fest? http://www.metalheart.no/ Tilfeldigvis ikke nei. Hadde jeg vært en riking så kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg