Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Asus EEE er et mine beste kjøp de siste årene, i hvert fall. Den har dog relativt liten skjerm og tyner ikke akkurat utgangspanelet til grensen, men gud for en søt liten sak å ta med seg på forelesninger og lignende.

E pc-ene er litt koselige. Min lille hvite ting, på 9" ligger nå på min venstre side. :)

Dog, jeg takler ikke Xandros, så nå ligger det Ubuntu på den :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Asus EEE er et mine beste kjøp de siste årene, i hvert fall. Den har dog relativt liten skjerm og tyner ikke akkurat utgangspanelet til grensen, men gud for en søt liten sak å ta med seg på forelesninger og lignende.

E pc-ene er litt koselige. Min lille hvite ting, på 9" ligger nå på min venstre side. :)

Dog, jeg takler ikke Xandros, så nå ligger det Ubuntu på den :wee:

Gentoo, bwoooi. Better recognize. Holla.

Lenke til kommentar
Mulig å kjøre de fleste mobilspill på pc med emulator? Er jo en form for java de bruker?
Jeg har prøvd så smått tidligere, uten det helt store hellet. Men jeg tror det skal være mulig, ihvertfall til en viss grad. Ble tipset om Netbeans IDE en gang i tiden men hadde ikke interesse av å forfølge ideen videre.
Lenke til kommentar
Slitsomt det der. Men var det ikke svarte som solgte svarte til den hvite mann? Hva med å ta sin del av skylda? :=)

Men herregud da man. Man kan jo ikke straffe de som er lenger oppe i kjeden. Må jo legge all skylda på kjøperne. Bare se på norsk narkopolitikk. Er det samme vi ser der.

Lenke til kommentar
Slitsomt det der. Men var det ikke svarte som solgte svarte til den hvite mann? Hva med å ta sin del av skylda? :=)

Men herregud da man. Man kan jo ikke straffe de som er lenger oppe i kjeden. Må jo legge all skylda på kjøperne. Bare se på norsk narkopolitikk. Er det samme vi ser der.

Så sant, så sant. "The big fish, aint worth catching ya'll."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...