Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tragisk? Syns den er evig nice jeg ^^ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Eventuelt, man kan se på filmhylla mi og kjøpe hver eneste en. Jeg har perfekt filmsmak. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Okei, siden jeg er litt fersk her.. Var det slik med SO også, at det er UMULIG å følge med? La meg i går, og antallet var på 14 sider eller noe.. Nå er det snart 50 :O Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Eventuelt, man kan se på filmhylla mi og kjøpe hver eneste en. Jeg har perfekt filmsmak. Jeg og. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Dagens anbefaling:First Price melkesjokolade 13,00 kr (Kiwi) Litago sjokolademelk 10,00? kr (Kiwi) Fyfaen så godt! Sammen? Er ikke det litt.. eh.. overkill? Blir da vel aldri nok sjokolade? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Eventuelt, man kan se på filmhylla mi og kjøpe hver eneste en. Jeg har perfekt filmsmak. Tør jeg gjette på at noen er uenige, og at de er dumme og ikke har peiling? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Syns det er litt treigt jeg. Gikk på skolen rundt halv ni og da var det 29 sider og nå er den litt før ett og det har bare kommet tjue sider til... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Eventuelt, man kan se på filmhylla mi og kjøpe hver eneste en. Jeg har perfekt filmsmak. Så skriv en ny anmeldelse av en av de perfekte filmene dine, da! GO RANT! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Np: Touch & Go - Would You..? Haha, lenge siden jeg har hørt den. Den er så jævlig tragisk ^^ Tragikomisk. would you go to bed with me *saxofondance* would you *mer saxofondance* Ja, tragikomisk er det rette ordet Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Okei, siden jeg er litt fersk her.. Var det slik med SO også, at det er UMULIG å følge med? La meg i går, og antallet var på 14 sider eller noe.. Nå er det snart 50 :O Du skriver det du føler for, folk svarer og det er vel det, egentlig. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Blir da vel aldri nok sjokolade? Eh.. jo. Spise sjokolade og drikk melk, og spar sjokolademelken til litt senere. Evt omvendt rekkefølge. Det er best, syns jeg. ^^ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tør jeg gjette på at noen er uenige, og at de er dumme og ikke har peiling? Alle som er uenige med meg er i bunn og grunn dumme og uintelligente lavklassemennesker. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Aww..jeg er usikker på hvilke filmer jeg skal bestille =(. Kjøp Soccer Dog: European Championship og absolutt alt du finner som Rob Schneider spiller i. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Saksofonsoloen (eller hva søren) er jo det beste ved sangen ^^ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kjøp Lock, Stock and Two Smoking Barrels. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Eventuelt, man kan se på filmhylla mi og kjøpe hver eneste en. Jeg har perfekt filmsmak. Så skriv en ny anmeldelse av en av de perfekte filmene dine, da! GO RANT! Jeg må få skriveånden over meg først. Den er borte nå. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg tror jeg skal fikse meg frokost nå. Ja, jeg gjør det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Aww..jeg er usikker på hvilke filmer jeg skal bestille =(. Kjøp Soccer Dog: European Championship og absolutt alt du finner som Rob Schneider spiller i. Eww... Rob Schneider Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg tror jeg skal fikse meg frokost nå. Ja, jeg gjør det. Nå? Jeg vil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg