Korka Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Nei, du må si mordi... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) "Hei, jeg bestilte en kebabpizza for et kvarter siden, er den klar?" "Hva?" "Hei, jeg bestilte en kebabpizza for et kvarter siden, er den klar nå?" "Har do bestilt pizza?" "Ja, for et kvarter siden." "Ach hararahhaszn asnneisn aass aas dumkopf!" "Må jeg vente, eller?" "Neiaiiah snaeber villah!" "A-OK!" Så nå er jeg hjemme igjen. Uten pizza. Endret 8. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Genialt. Nå fant jeg en cd jeg hadde glemt jeg hadde. "Rock against Bush" Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Vi kjøpte dragefrukt. Mamma : Den smaker ingenting! Nada! Meg : Gjør den vel! Mamma : Hva da?? Meg : Okay, kanskje ikke.... Skuffa! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Smakte den ikke drage? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) I dag har jeg vært god folkens. Jeg har laget meg skikkelig mat fra grunnen av. 1. Kjøttdeig 2. 3 fed hvitløk 3. 1 rødløk 4. en skvett olivenolje 5. en god dæsj med Curry - tomato & cumin paste extra hot 6. 1/2 liter med knuste tomater med basilikum 7. noen skvetter med tabasco 8. litt chilipulver 9. ris Lag kjøttboller og kok ris. => nammenammenamme! Red.: Dobbeltposting er kult! Endret 8. juli 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Llaaaaaaaandaaaaaaariiiiiiiiiii! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Smakte den ikke drage? Den smakte faktisk ingenting. =/ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Grått og kursiv = ekkelt å lese. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Grått og kursiv = ekkelt å lese. Jeg tar alle sitater i kursiv. Hva forselår du jeg skal gjøre med det sitatet for å gjøre det mer lettlest da? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Llaaaaaaaandaaaaaaariiiiiiiiiii! Det er meg Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Hey! Er jeg satt på ignore av hele forbanna kafeen?! Ingen som kommenterer mine fantastiske på-sparket-kebabkjøttboller i tomatsaus! Jeg trenger oppmerksomhet! ÅKEI!? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Hey! Er jeg satt på ignore av hele forbanna kafeen?! Ingen som kommenterer mine fantastiske på-sparket-kebabkjøttboller i tomatsaus! Jeg trenger oppmerksomhet! ÅKEI!? Å så flink du er. *klappe på hodet og klø bak øret* Vil du ha godbit? Gi labb! Flink bisk. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg tar alle sitater i kursiv. Hva forselår du jeg skal gjøre med det sitatet for å gjøre det mer lettlest da? Sort og anførselstegn? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Sort og anførselstegn?kompromiss. Jeg kjører sort kursiv. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Hey! Er jeg satt på ignore av hele forbanna kafeen?! Ingen som kommenterer mine fantastiske på-sparket-kebabkjøttboller i tomatsaus! Jeg trenger oppmerksomhet! ÅKEI!? Nommin! Du er nå litt søt da. Også så flink kokk da! Jeg skar meg på trappen. Falt mellom trinnene kind of. Endret 8. juli 2008 av Loveless Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Hey! Er jeg satt på ignore av hele forbanna kafeen?! Ingen som kommenterer mine fantastiske på-sparket-kebabkjøttboller i tomatsaus! Jeg trenger oppmerksomhet! ÅKEI!? Å så flink du er. *klappe på hodet og klø bak øret* Vil du ha godbit? Gi labb! Flink bisk. Se der ja. Godbit klarer jeg ikke nå, jeg er mett. *strykesegpåmagen* Nommin! Du er nå litt søt da. Også så flink kokk da! Jeg skar meg på trappen. Falt mellom trinnene kind of. Jeg er veldig søt skal jeg si deg. Det ble veldig godt, siden jeg ikke brukte oppskrift, men bare mekka det fra hodet av ting som jeg syntes hørtes ut som de passa godt sammen så er jeg veldig fornøyd. *tamentalnotisavtiljegskallagemiddagtilenjenteendag* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg