Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Skarstad? Hva som må vil til hva for noe? o.o Kibs likestiller ikke kjønnene(!). Utropstegnet må stå i parentes, eller så blir det rart. Jeg vet ikke hvorfor. Endret 8. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Måtte du spørre? Ja. Du spurte jo først. Kibs likestiller ikke kjønnene(!). Hvilket jo selvsagt er en ekstrem krise. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Ja. Du spurte jo først. Men du sårer! Endret 8. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Men du sårer! Jeg spurte høflig om hvordan du følte deg. Det er bare fordi jeg bryr meg om deg og ikke vil at du ikke skal ha det bra. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Du skrev allikevel at noe måtte vil, da. o.O Jeg trodde det var det som måtte til. :\ Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg tror jeg har funnet en av verdens særeste kvinnemennesker, nemlig den danske modellen: Malene Espensen, dette er et lite utdrag fra intervjuet hennes fra zooweekly: Do your boobs play a big role in the bedroom? Of course they do! They’re funbags – you have to have fun with them! I love doing “The Motorboat”, when the guy shakes his head between them and makes the noise of a boat engine. That’s great, isn’t it? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg spurte høflig om hvordan du følte deg. Det er bare fordi jeg bryr meg om deg og ikke vil at du ikke skal ha det bra. Du er utspekulert, din slange. Du skrev allikevel at noe måtte vil, da. o.OJeg trodde det var det som måtte til. :\ Jeg vet, jeg vet ikke. Jeg vet ikke hvem jeg er lenger engang! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Herregud, Skarstad. xD Du er så lost. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 *gjespe* Noen som gidder å lage middag til meg? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Llandari: Om du kommer hit, så Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg tror jeg har funnet en av verdens særeste kvinnemennesker, nemlig den danske modellen: Malene Espensen, dette er et lite utdrag fra intervjuet hennes fra zooweekly: Do your boobs play a big role in the bedroom? Of course they do! They’re funbags – you have to have fun with them! I love doing “The Motorboat”, when the guy shakes his head between them and makes the noise of a boat engine. That’s great, isn’t it? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Da får jeg jo ikke middag før om lenge Ikke at jeg er sulten, men det er jo middagstid... Endret 8. juli 2008 av Llandari Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 I is mett. Og det brenner så godt på leppene etter sterk middag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 I is mett. Og det brenner så godt på leppene etter sterk middag.FU. Jeg hadde tenkt å lage tacos til lunsj, men fikk kommentaren "din tur" da jeg ba Torb lage mat, så jeg dropper det. 8D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Fikk advarsel av fattern før vi skulle spise. Han sa det kunne hende den var litt sterk. Og når han sier det så er den STERK! Han hadde nemlig hellet i fra feil ende av krydderboksen. Det var sterkt, men o så godt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hva skjer a? Morra di.(Gjorde jeg det rett nå?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg