Arinomi Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) I leddene til tærne på høyrefoten. Au.. Oo Ja, det blir litt kinkig å... gå generelt. Jaja. Jeg har sigaretter og andre rusmidler å kose meg med, så jeg blir hjemme i dag Lars: Nei, har visst ikke det. Mamma går på en del smertestillende, men fant ikke det. Endret 8. juli 2008 av Arinomi Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Hva er det med legemidler og merkelige navn? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Og det tror du ikke var poenget? Off off, Pusur. ^^ Jeg forventet ikke ironien. Mwaha. Du kan forvente litt av hvert av meg. Jeg har en liiiiten valp under pulten. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Nei, Skarstad. Bra, for kjønnssjåvinisme og -diskriminering er ikke noe å le av, dere. Endret 8. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Sangen du posta vel Hellbillies har jo gjort den på norsk! Me like Hellbillies Pøff. Originalen er mye bedre. Men ta turen til Langesund på fredag da. Hellbillies på Wrightegaarden til fredag. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Pøff. Originalen er mye bedre. Men ta turen til Langesund på fredag da. Hellbillies på Wrightegaarden til fredag. Ahhh, skulle ønske jeg kunne, hadde jeg ikke hatt en avtale så hadde jeg nok dratt.. De er jo kjempebra da. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Bra, for kjønnssjåvinisme og -diskriminering er ikke noe å le av, dere. :!: :!: :!: :!: :!: Sådet. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Nei, Skarstad. Bra, for kjønnssjåvinisme og -diskriminering er ikke noe å le av, dere. Si det til Magda. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) :!: :!: :!: :!: :!: Sådet. HVORDAN VÅGER DU?! Jeg skal diskriminere deg! Si det til Magda. Hihihihi. "Magda". Endret 8. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 HVORDAN VÅGER DU?! Jeg skal diskriminere deg! Diskriminer i vei, men Demille ville nok ikke likt kvinnediskriminering. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Diskriminer i vei, men Demille ville nok ikke likt kvinnediskriminering. Demille er totalt nede med alt jeg gjør, og det er ikke kvinnediskriminering, men kibsdiskriminering. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Demille er totalt nede med alt jeg gjør, og det er ikke kvinnediskriminering, men kibsdiskriminering. Åja, men da er det jo heeeeeeeeeeeeelt, greit. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Ja, Kibs er en egen rase! Den lever!! *hyl* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Ruff jager fluer. 8D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Når kommer det bilder, Bekki? ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Når jeg har dusjet, tatt dem ut en tur, stelt Ruff litt (*host* sovehår *host*) og funnet frem kameraet. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Åja, men da er det jo heeeeeeeeeeeeelt, greit. Om det er det som må vil for å lære deg en lekse, din MINDREVERDIGE PERSON. Hvordan føles det nå? Hæ? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Om det er det som må vil for å lære deg en lekse, din MINDREVERDIGE PERSON. Hvordan føles det nå? Hæ? Helt fint, takk som spør. Hvordan føler du deg? Når jeg har dusjet, tatt dem ut en tur, stelt Ruff litt (*host* sovehår *host*) og funnet frem kameraet. Nåh. Dårlig unnskyldning. Hehe. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Hvordan føler du deg? Måtte du spørre? Endret 8. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Skarstad? Hva som må vil til hva for noe? o.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg