L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) [yotube]qV8pJmAiPpw[/yotube] Endret 8. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Faen som det suger å våkne klokka halv fire, for så å kjenne at senebetennelsen slår ut big time... For sent å dra til legen nå Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Hovr har du senebetennelse Arinodin? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Faen som det suger å våkne klokka halv fire, for så å kjenne at senebetennelsen slår ut big time... For sent å dra til legen nå - Ta 600-800 mg ibuprofen og 500-1000mg paracetamol (hopp over paracetamolen om du har problemer med levra og hopp over ibuprofenen om du har magesår) nå og ta det samme før du legger deg i kveld. - Gå med støttebandasje hvis du kan. Endret 8. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Flinke mammaer.. ^^ Det kan diskuteres. Jeg synes det er litt mye å støvsuge hybelen min (det er kjekt å ha underetasjen for seg selv, gitt), rydde kjøkkenet og klippe gresset. Og i tillegg pakke en masse greier. Klippe plen? Aldri gjort, kommer aldri til å gjøre. Hvorfor det? Er ikke det heftig mye, Lars? Endret 8. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Hvorfor det? Hun er jente. Vi slipper sånt. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Aksjon på Ål jo Endret 8. juli 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Hvorfor det? Hun er jente. Vi slipper sånt. Kjønnsdiskriminering Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Kjønnsdiskriminering Ikke vår feil at folk tror vi er inkompetente med slike ting som gressklippere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Er ikke det heftig mye, Lars?Det er en del ja, men skal man ta knekken på senebetennelse så må man ta litt i. Men det er lavere enn det som er anbefalt maksdose i felleskatalogen. Aksjon på Ål jo Hvor? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Hvorfor det? Hun er jente. Vi slipper sånt. Jeg ser ikke poenget ditt. I mine øyne var uttalelsen hennes noe jeg hadde ventet å høre fra Bærums-jenten i klassen vår. Og det var ikke så mye som jeg trodde, de tablettene. Jeg gikk og sjekket på pakken. Og, nei da, jeg har ikke fordommer mot folk fra Bærum, det er bare det at denne jenten oppfører seg slik som fordommene mot folk fra Bærum sier de oppfører seg. Endret 8. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Hovr har du senebetennelse Arinodin? I leddene til tærne på høyrefoten. - Ta 600-800 mg ibuprofen og 500-1000mg paracetamol (hopp over paracetamolen om du har problemer med levra og hopp over ibuprofenen om du har magesår) nå og ta det samme før du legger deg i kveld. - Gå med støttebandasje hvis du kan. 2 ibux og en XL paracet, altså. *svelge unna* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Og det tror du ikke var poenget? Off off, Pusur. ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 I leddene til tærne på høyrefoten. Au.. Oo Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 IS IT SEXIST IN HERE?! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Slipper jenter å klippe plenen? *notere seg* Det skal jeg opplyse mine foreldre om om noen dager når gresset er vokst tilbake til uanstendig lengde. ^^ Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Hvor? Sangen du posta vel Hellbillies har jo gjort den på norsk! Me like Hellbillies Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Og det tror du ikke var poenget? Off off, Pusur. ^^ Jeg forventet ikke ironien. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 2 ibux og en XL paracet, altså. *svelge unna*Jepp. Hadde du hatt prednisolon så burde du tatt det også. Men det er ikke reseptfritt så regner ikke med du har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg