Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen som det suger å våkne klokka halv fire, for så å kjenne at senebetennelsen slår ut big time... For sent å dra til legen nå :(

- Ta 600-800 mg ibuprofen og 500-1000mg paracetamol (hopp over paracetamolen om du har problemer med levra og hopp over ibuprofenen om du har magesår) nå og ta det samme før du legger deg i kveld.

- Gå med støttebandasje hvis du kan.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Flinke mammaer.. ^^

 

Det kan diskuteres. Jeg synes det er litt mye å støvsuge hybelen min (det er kjekt å ha underetasjen for seg selv, gitt), rydde kjøkkenet og klippe gresset. Og i tillegg pakke en masse greier.

 

Klippe plen? Aldri gjort, kommer aldri til å gjøre.

 

Hvorfor det?

 

Er ikke det heftig mye, Lars?

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Hvorfor det?

Hun er jente. Vi slipper sånt. :)

 

Jeg ser ikke poenget ditt. I mine øyne var uttalelsen hennes noe jeg hadde ventet å høre fra Bærums-jenten i klassen vår.

 

Og det var ikke så mye som jeg trodde, de tablettene. Jeg gikk og sjekket på pakken.

 

Og, nei da, jeg har ikke fordommer mot folk fra Bærum, det er bare det at denne jenten oppfører seg slik som fordommene mot folk fra Bærum sier de oppfører seg. :wee:

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Hovr har du senebetennelse Arinodin?

I leddene til tærne på høyrefoten.

 

- Ta 600-800 mg ibuprofen og 500-1000mg paracetamol (hopp over paracetamolen om du har problemer med levra og hopp over ibuprofenen om du har magesår) nå og ta det samme før du legger deg i kveld.

- Gå med støttebandasje hvis du kan.

2 ibux og en XL paracet, altså. *svelge unna*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...