Kibs Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Han ligger og sover, han, såå. Vekk ham, da. Han kan ikke sove for alltid. =/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Hmm... Denne EULA'en var jo lett å skjønne. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Den fant dokumentet ditt, men det var flyttet. Hva faen er det å være uenig i? o.O Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Hei alle Hvordan har folket det i dag? Jeg sov for lenge. Hver jævla gang! Jeg setter på klokka, ber mamma vekke meg osv osv. Men neeeeida!! >< *mumle surt* Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Faen, det første mamma ber meg om når jeg kommer ned trappa. (Ikke ber meg om, men kommanderer meg til) er å ut å klippe plen -_-" Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Forrige måneden tror jeg ikke at jeg kom meg opp tidsnok en eneste dag! Varierte ifra ca 10 minutter for sent, til en times tid. Takk gud for flexitid! Nå som livet er litt mer på stell, så sover jeg mye bedre. Kommer meg opp tidsnok også TIl og med begynt å våkne før klokka av og til! Skummelt. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Faen, det første mamma ber meg om når jeg kommer ned trappa. (Ikke ber meg om, men kommanderer meg til) er å ut å klippe plen -_-" Første mamma gjorde idag var å spørre hvor mange nybakte rundstykker jeg skulle ha til frokost <3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Første mamma gjorde var å kommentere at Ruff ser rar ut. 8D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Det første mamma gjorde var å... Nei vent! Den bitcha er ikke her! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 .....*ringe etter internett-sykebilen* Nå er vi her, hvem er syk? E-getaway var stengt en periode så det så.. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Faen, det første mamma ber meg om når jeg kommer ned trappa. (Ikke ber meg om, men kommanderer meg til) er å ut å klippe plen -_-" Moren min vekket meg med samme beskjeden. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Faen, det første mamma ber meg om når jeg kommer ned trappa. (Ikke ber meg om, men kommanderer meg til) er å ut å klippe plen -_-" Moren min vekket meg med samme beskjeden. Flinke mammaer.. ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Jepp. Moren min vekket meg med gressklipperen, hun. Og klokka var ikke ett engang. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Skarstad er syk, Jarmo. Syk av ze løøv. Klippe plen? Aldri gjort, kommer aldri til å gjøre. Endret 8. juli 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Skarstad er syk, Jarmo. Syk av ze løøv. I AM NOT TAKING MY MEDICINE! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 I AM NOT TAKING MY MEDICINE!Damn, nosy little pup! You get down here and take your medicine! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 *stappe kjeften til Skarstad full av piller* Nom nom Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Åh herregud XD Woo, endelig kom bildet mitt ut på 1881 konkurransen.http://1881.absoluteinteractive.no/ ID 35082 Endret 8. juli 2008 av SLi Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 All we need is LOVE!! *synge* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg