Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Nja, kun til dels. Hei, dette kan jeg. Min læremester er jo selveste Ryan North. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hei, dette kan jeg. Min læremester er jo selveste Ryan North. Greit. Kos deg, da. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=193206 Vg har mye å skrive om idag Tror nok ferievikarene har inntatt Vg nå ja Rart den ikke var kortere Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=193206 Vg har mye å skrive om idag Du er to sider for sen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Du befinner deg der. Pøh. Åh boy, Doctor Phil er kjempegøy . Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Tror nok ferievikarene har inntatt Vg nå ja Nei, VG har vært slik mange, mange år allerede. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Du befinner deg der. Pøh. True! Og kommer du deg på HWRadioLIVE eller? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Uan to the sett, Llindari, så tror jeg alt dette betyr at hun ikke vil bli tatt på. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 True! Og kommer du deg på HWRadioLIVE eller? You are teh freakz. Ble heller ikke noe Lemon & Einar K, ble invitert med på en "fest" på veien . Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 You are teh freakz. Ble heller ikke noe Lemon & Einar K, ble invitert med på en "fest" på veien . Du er dum du!! Men kommer du da? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Speltbrød med leverpostei og agurk, speltbrød med peppersalami og agurk - blå- og bringebærjuice for antioksidantene. Jeg har blitt sunn folkens. Jeg må ut igjen snart, må innom postkontoret for å hente pakken som jeg fikk hentelapp på i dag. *glederseg* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Du er dum du!! Men kommer du da? Om det er noen trøst så var det ikke spesielt morsomt der heller. Ikke at jeg husker hva som skjedde etter klokka et eller noe, annet enn vage minner om broren til en tidligere klassevenninde skulle jage meg vekk hele tiden. Et veltet skrivebord med en bærbar PC oppå og et stykk parasoll som ikke lenger var i det treet det skulle være . Får vurdere det, fredag og lørdag neste uke? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 PARTY PARTY PARTY HARD PARTY IN A DUDE'S BACKYARD PARTY PARTY PARTY NICE PARTY HARD TO BE PRECISE PARTY PARTY PARTY HARD I VIEW PARTYING WITH FOND REGARD Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 ..... *ringe etter internett-sykebilen* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 .....*ringe etter internett-sykebilen* DET ER MIN FAVORITTPARTYSANG. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 God morgen, folkens. Fy faen, det er slitsomt med ny hund i huset. Ruff vil jo bare ikke hilse på Atlas en gang. ._. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Maling -.- SERIØST DET VISSTE VI IKKE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg