Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg googla etter Stargate SG-1 stream og fant en japansk side som streamet. Så startet jeg på episode 1, som visstnok var delt inn i 25-minutt segmenter. Når jeg har sett 1C (altså 1,5 time) bare kutta det og hoppa rett på episode 2..fucked. Må finne en ny da. Det var helt klart en 4. del av ep1 for det bare stoppa midt i ei setning.

 

Kasta bort 1,5 time.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man whitelister sider med adblock plus?

Har bare brukt vanlig adblock tidligere og da var det enkelt å whiteliste sider som hw.no

Kan være greit å få med seg noen tilbud noen ganger liksom.

 

Hvis jeg ikke er helt på jordet så er det vel bare å klikke på adblock-ikonet, og velge "deaktiver på denne siden"/"whitelist this page".

Lenke til kommentar
Jeg googla etter Stargate SG-1 stream og fant en japansk side som streamet. Så startet jeg på episode 1, som visstnok var delt inn i 25-minutt segmenter. Når jeg har sett 1C (altså 1,5 time) bare kutta det og hoppa rett på episode 2..fucked. Må finne en ny da. Det var helt klart en 4. del av ep1 for det bare stoppa midt i ei setning.

 

Kasta bort 1,5 time.

Prøvde det samme for noen måneder siden. Totalt ubrukelig graps. Det endte med lapp over øyet for min del, da har man ihvertfall brukbar kvalitet og full kontroll. Så nettop 2x17 nå, den var til tider ganske festlig. Jeg eier forøvrig DVD-utgaven om noen skulle falle i klikk å komme løpende med rettningslinjene #8.
Lenke til kommentar

@era:

Det var sånn det var med adblock. Med adblock plus så får jeg bare opp en liste med elementer jeg kan velge å blokkere når jeg trykker på det ikonet. Men er ikke så nøye. Klarer meg uten de annonsene hehe

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
@era:

Det var sånn det var med adblock. Med adblock plus så får jeg bare opp en liste med elementer jeg kan velge å blokkere når jeg trykker på det ikonet. Men er ikke så nøye. Klarer meg uten de annonsene hehe

 

Ja, den kommer opp hos meg også, når jeg klikker på selve ikonet, ser jeg. Men når jeg klikker her:

post-164664-1215483960.png

 

så får jeg opp de alternativene jeg er ute etter ;)

 

Men det betyr ikke nødvendigvis at du kan ta det jeg sier for god fisk. Overtrøtte operabrukere pleier gjerne å være litt suspekte :p

Lenke til kommentar
Harr harr synd det ikke er med i selve episoden :)

Men i Ep1 er det tatt med. SG-1 virker som den har en veldig lett og morsom tone og god kjemi mellom skuespillerne.

Det er noe av det som jeg tror er oppskriften på SG-1`s suksess. Hvis serien hadde tatt seg selv for høytidelig ville det kunne skadet den mer enn det hadde hjulpet. Pur uhøytidelig underholdning ofte litt preget av det lave budsjettet men med masse humor og god kjemi mellom alle skuespillere utgjør en flott serie. Like underholdende for de som er 12 som de som er 42.. Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Beviset på at de tar seg selv uhøytidelig får vi jo spesielt i den episoden hvor de parodierer FarScape. Passa jo veldig bra iom. at de da hadde to av hovedrolleinnehaverne fra farscape med på på teamet.

Husker ikke i farta hvilken sesong/episode det er.

 

Men nå tror lars at han køyer. Natta folkens.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...