L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Pøff. Jeg er blitt flinkere til å kutte den ut, skal jeg si deg. oODet er fordi jeg bare biter deg i den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Pøff. Jeg er blitt flinkere til å kutte den ut, skal jeg si deg. oODet er fordi jeg bare biter deg i den. Eller fordi Espen stapper den inn i øret sitt. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Narnia spillet tar faen meg 8GB Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 I seng? I wish...Stuck på jobb pga et menneske som mente hun hadde fått beskjed ifra vaktsystemet om at hun ikke skulle gå i dag, selv om hun står oppført på turnus...og komme på jobb fordi om det har skjedd en feil? Neida...ikke faen... Du har jo meg da Kan være sammen heeeele natten... *glise* Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg henter meg litt sjokolademelk, tror jeg. Og så bør jeg vurdere å legge meg før noen våkner. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Du har jo meg da Kan være sammen heeeele natten... *glise*PARTY PARTY! RAI RAI! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Legge seg eller fortsette å tweake XP? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 PARTY PARTY! RAI RAI! Seff! Kan hente cognacflaska oppå kjøleskapet og feste vilt! Kanskje vi får liv i gamlingene også? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 PARTY PARTY! RAI RAI! Seff! Kan hente cognacflaska oppå kjøleskapet og feste vilt! Kanskje vi får liv i gamlingene også? Så noen av dere forresten den dokumentaren om det gamlehjemmet i danmark hvor de serverte øl, vin og sprit? Gamlingene storkoste seg faenmeg. 80-90-åringer som ikke la seg før festen slutta sånn i firetida på natta og greier. Sånn skulle det faen meg vært i Norge også. Den gikk på NRK eller TV2 for et eller to år siden. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 5873 inlegg i DNFK, L4r5...psycht. Jeg er en no-lifer. Jeg var engang på topp 10 postere i DNFK. :o Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Legge seg eller fortsette å tweake XP? Legge seg sånn at du ikke fucker opp det helt og må installere det på nytt iløpet av natta Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Legge seg eller fortsette å tweake XP? Legge seg sånn at du ikke fucker opp det helt og må installere det på nytt iløpet av natta Noen tenker som følger: "If it works, don't try to fix it." Jeg tenker: "If it works, you probably haven't tweaked it enough. Tweake it untill it crash. Then fix it and tweak som more." Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg vil ikke bli sjefet rundt med sånn. "Ida, nå må du legge deg", "Ida du kan ikke røyke nå!" osv. Jeg følger mine regler. *dø ung* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det blir ikke mørkere om det er det du tror. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det blir ikke mørkere om det er det du tror. Ikke? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Nei? Ahahahaha, det blir lysere. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Lyst hele døgnet. Hahaha. =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg