henbruas Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Windows Genuine Advantage er det jeg snakka om Jeg skjønte jo det nå, da. Hadde du ikke en gyldig nøkkel? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 5873 inlegg i DNFK, L4r5... psycht. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Du er så mammaete nie Kanke for det. oOPrinsesseplaster gjør det hele litt enklere, da. ><....Ta det med ro. Jeg skal bare vifte pekefingeren, ikke røre. oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Hadde du ikke en gyldig nøkkel? Ja og nei. Jeg HAR en gyldig cd ett eller annet sted. Men den fant jeg ikke. Fant bare piratcden. Så prøvde jeg å innstallere win pro med samme key som på laptopen min som har tatt kvelden. Men den ville ikke godta den koden. Så jeg brukte den "piratkoden" som jeg hadde med piratcden. Men den gikk jo så klart ikke gjennom WGA. Det jeg gjorde så var å laste ned key changer fra MS. Så brukte jeg key fra laptopen som har tatt kvelden ETTER at jeg hadde innstallert. OG da gikk det. 5873 inlegg i DNFK, L4r5...psycht. Jeg er en no-lifer. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Nå har jeg tatt ut linsene mine. Er ett like stort sjokk hver mnd over hvor dårlig jeg egentlig ser xD På tide å sove, er jo helt ubrukelig nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 *vifte mødrete pekefinger til*Bare pass deg etter de 14 dagene også! Vi vil ikke at noe skal skje deg heller! Joda...men det har roet seg betraktelig når det gjelder vakter..og det er bare dagvakter uansett og det er ikke no særlig stress heller..får jo døgnrytme osv. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 5873 inlegg i DNFK, L4r5...psycht. Jeg er en no-lifer. Eg og, men har tydeligvis mykje å jobbe med på diskusjon.no. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Forresten folkens. Visste dere at om man prøver å flytte en systemdisk i en pc som er i gang og kommer borti en skrue så slår maskina seg av? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 No shit, sherlock Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Nei det viste jeg ikke. La meg gjette: WD? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Nei det viste jeg ikke. La meg gjette: WD?Samsung 500.Kan ha noe med at det var sånn tommelskrue jeg var borti og den var borti under på kontrollerkortet. Tipper jeg kortslutta noe. Heldigvis så virker disken fortsatt da. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Skal jeg lage meg te eller legge meg? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Skal jeg lage meg te eller legge meg? Te. Oh lord. Jeg føler meg så sinnsykt dårlig nå. *desperat* Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 *kosepå Loveless* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Takk^^ <3 Trenger noen sånne piller man tar mot kvalme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 *vifte mødrete pekefinger til*Bare pass deg etter de 14 dagene også! Vi vil ikke at noe skal skje deg heller! ALLTID pekefingeren! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Det er det eneste mot kvalme jeg vet om, utenom intravenøst, da. 8D Mamma prøvde å tvinge meg til å ta det. Jeg gikk å kastet opp, det funket bedre. 8D ALLTID pekefingeren! Pøff. Jeg er blitt flinkere til å kutte den ut, skal jeg si deg. oO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg