b-real Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Kompani Bravo! GOD SOMMER SOLDATER! En stk menig har tatt tre av for siste gang Hvordan føltes det mann? Var det godt og samtidig vedmodig? Var kipt å forlate syns nå jeg :\ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg får søren ikke opp sendte meldinger i sendte meldinger. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg skal steike burger. Matrutinene har fått seg en knekk det siste døgnet. Aha, kjenner til den. Er litt digg å kjøre alt til helvete om sommeren, da. Døgnrytme, matrytme, etc. Lenge leve Der Freiheit. Har kjøpt inn et halvt kilo hamburgerdressing så det skulle være rustet for et etegilde her om et kvarters tid. Jeg tror jeg kunne forbedret 85% av verdens større kjøkken hadde jeg bare hatt rikeslige mengder hamburgerdressing. Mens franskmennene heller sausen i en ringt rundt den lille porsjonen med mat så den blir kald eller de i Kina gir hunden de siste par slagene med trepinnen kan de opplyste av oss handle inn denne magiske substansen som gjør gråstein til gull med et lite klem i enden av flasken.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 b-real vekket meg opp med en våt finger i øret Det var dagens gode gjerning. Virkelig god start på dagen, bare synd ikke resten ble slik. /me dør av latter. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Kibs legger seg. *trøtt* Natta, småpuser, storpuser, småtøser og stortøser. Og natta Skarstad, hvis du fortsatt er her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 En god følelse å få en våt finger i øret. Tung i øret er mer ubehagelig. Broern er ikke så glad i det. Merkelig. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Skarstad er altså hverken en småpus, storpus, småtøs eller stortøs? Hva er han da? En tiger? Og god natt. Endret 7. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Natt natt...sov godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Uff,må vaske opp før jeg drar imorgen. Hele fuckings Leiligheten,alone Dama er i Ålesund også, Upent! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Skarstad er en rawr rawr. Sa jo det! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Hva gjør dere oppe på denne tiden av døgnet da? Kom dere i seng, småtøser. Mhm. Eller få i gang en samtale med meg? =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Da har jeg fått lurt WGA Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 I seng? I wish... Stuck på jobb pga et menneske som mente hun hadde fått beskjed ifra vaktsystemet om at hun ikke skulle gå i dag, selv om hun står oppført på turnus...og komme på jobb fordi om det har skjedd en feil? Neida...ikke faen... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 B-real, du kommer til å bli utbrent om du fortsetter å ta på deg en drøss med vakter du ikke engang skal ha. oO Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 I know. Men jeg har snart ferie..14 dagers ferie til og med. Nesten litt påtvunget ferie egentlig fra sjefen men pyttsann...skal bli deilig...komme seg bort Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 *vifte mødrete pekefinger til* Bare pass deg etter de 14 dagene også! Vi vil ikke at noe skal skje deg heller! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Lars, jeg trodde du hadde lurt skjermoppløsningen din. Dobbelt-V var det visst. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Du er så mammaete nie Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) *vifte mødrete pekefinger til*Bare pass deg etter de 14 dagene også! Vi vil ikke at noe skal skje deg heller! ><.... Endret 8. juli 2008 av Loveless Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2008 Lars, jeg trodde du hadde lurt skjermoppløsningen din. Dobbelt-V var det visst. Windows Genuine Advantage er det jeg snakka om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg