Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ofte er folk så hårsåre rundt det temaet at hvis noen skriver "homse" så har de skrivd noe forferdelig.. Akkurat som at man er rasist om man skriver ordet "neger".

Haha. Provokasjonene dine der ligger nok litt dypere en som så.

Jeg kjeder meg. Pusur. Feiget du ut the other day eller? : o

Lenke til kommentar

Forresten. Til dere som diskuterer kjøtt: Selvslakt er velskalt. Skaff dere noen mål med land i de dypere norske skoger, en rifle og jegerkursbevis!

Pusur: Gjorde jeg vel. Det var du som stakk. Så det så! Bare send meg en PM. Nå skal jeg sove stille inn mens jeg drømmer om alle veggene jeg skal male i morgen. Hipp hurrah.

"Jacob - Maler for en vodkaflaske" ><

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Nei. Egentlig ikke. :(

Hva skal du med det da?

Tja. Om jeg holder meg på en diett av blåbær, vanilje og ananas de neste fem årene eller så ...

Mon tro om jeg overvurderer meg selv når jeg sier fem år.

Et glass ananasjuice daglig gjør underverker. Jeg vet ikke med deg men med mindre du har ambisjoner om at han/hun svelger på første date er det ingen grunn til å gå målbevisst inn på forhånd, med mindre du har motatt klager såklart. :xmas: Bare man unngår asparges generelt så er vel smaken ganske uniform regner jeg med. (Jeg mangler dog førstehåndserfaring der, jeg er hverken homse eller av den gruppen som har smakt på sin egen sæd.)

Lenke til kommentar
Et glass ananasjuice daglig gjør underverker. Jeg vet ikke med deg men med mindre du har ambisjoner om at han/hun svelger på første date er det ingen grunn til å gå målbevisst inn på forhånd, med mindre du har motatt klager såklart. :xmas: Bare man unngår asparges generelt så er vel smaken ganske uniform regner jeg med. (Jeg mangler dog førstehåndserfaring der, jeg er hverken homse eller av den gruppen som har smakt på sin egen sæd.)

:thumbup:

Hva gjør folk i kveld, da?

Lenke til kommentar
Haha, du Melisma, altså.

Jeg MÅ meninga mi, jeg MÅÅÅÅ moahahaha :!:

J@cob: lenge leve ytringsfriheten sier jeg bare..

Neger.

"Neger er ikke rasistisk" - Score.

"Yttringsfrihet" - Score.

Someone, get the referee!

Takk for alt. I hvert fall for idag.

Lenke til kommentar
Pusur: Gjorde jeg vel. Det var du som stakk. Så det så! Bare send meg en PM. Nå skal jeg sove stille inn mens jeg drømmer om alle veggene jeg skal male i morgen. Hipp hurrah.

Pff. Jeg så svaret ditt. Det var ikke skikkelig. :tease:

Haha. Nei, jeg gjør nok ikke det.

Jo, det gjør du. Hør på Kibs nå. :)

Uff. Jeg greier ikke å høre på noe som er så riv ruskende galt, dessverre. Om du faktisk hadde kjent meg, så hadde du nikket enig nå.

Og hva man gjør på i kveld? Man overbeviser andre om hvor tragisk man er. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...