Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har vel stort sett gått på saker om e.coli som stammer fra slakteriet/dyra, og går mer på uhygieniske forhold der enn i matvarebutikken.

 

Men jeg forsvarer ikke uhygiene noen steder, er nok enig i at vi alle tjener på å ha best mulig hygiene alle plasser.

 

For å skifte tema, noen andre som hater middelaldrede kvinner som skal drive og spøke om hvor gamle de er hele tiden? Man kan ikke svare med at "åhh lol ur soo old" fordi det blir direkte ondskapsfullt, og man kan heller ikke si at "jammen du er såå ung" fordi det blir så tynt/gjennomskuelig :wallbash:

Lenke til kommentar
Jah. er en grunn til at jeg ikke kjøper lunchkaker på mandager. Da er de alltid sure. Ferskvaren her er mye bedre sånn, midt i uken. :)

 

Dog, om maten smaker surt, er det jo bare å klage på den. :D

 

 

Nå er jeg helt ekstrem på det at maten min skal være så ren som mulig da :!: Og da jeg så at de på meny brukte skitne kluter og vanlig universalspray der maten lå, ja da slutta jeg kjøpe mat i varmdisken, vil jo ikke ha i meg såperester heller.. så da lager jeg det heller selv... av det forderva kjøttet de selger :ermm:

 

 

aaaaarrrgh, kan ikke stole på en kjeft jo!! :p

Lenke til kommentar
Da har jeg lest igjennom tjuefire sider med fordommer og homofobi. For en fantastisk morsom verden vi lever i! :love:

 

 

Ofte er folk så hårsåre rundt det temaet at hvis noen skriver "homse" så har de skrivd noe forferdelig.. Akkurat som at man er rasist om man skriver ordet "neger".

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

Ah, men da så. Blåbær, ananas og vaniljestenger er altså tingen å handle inn til helgen. :wee:

 

Det er ingenting galt med ordet homse (høres mer positivt ut enn ordet homo IMO), det er selvfølgelig sammenhengen det brukes i som betyr noe. Og i den tråden var sammenhengen ganske ... grunnløs ...

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Da har jeg lest igjennom tjuefire sider med fordommer og homofobi. For en fantastisk morsom verden vi lever i! :love:

 

 

Ofte er folk så hårsåre rundt det temaet at hvis noen skriver "homse" så har de skrivd noe forferdelig.. Akkurat som at man er rasist om man skriver ordet "neger".

Haha, du Melisma, altså.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...