Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du setter mine dokumenter-mappen, desktop o.l til en annen partisjon, hvor du følgelig også har alt av programmer og brukerdata lagret, slipper du å stresse med slikt neste gang windows dør. Du tar deg bare fem minutter å gjenoppretter Windowspartisjonen med Acronis og alt er tilbake som det alltid har vert. Jeg har en 15GB C-partisjon med XP og en D-med alt av brukerdata. En fail-safe konfigurasjon som kan hentes tilbake til nyformatert tilstand på fem minutter. Jeg trenger vel ikke nevne at XP-platen har støvet ned i 1,5 år?
Jeg må virkelig begynne å få meg ordentlige rutiner på sånt. :p Det er så sjelden jeg trenger det så jeg har aldri lagt til meg noen gode vaner.

Maskina er et år gammel og det er første gang det er nødvendig. Ja hvis jeg ser bort fra at jeg formaterte etter et par døgn eller noe etter første gangs installasjon. Men det var fordi jeg fikk hjelp av noen som fucka opp hele systemet mitt.

"Neida... Er ikke noe virus på det jeg installerer. ER så trygt atte." Hørt den før?

Lenke til kommentar
Cloverfield var bra, synes den slutta litt brått, men det ville på mange måter vært feil å gjøre noe mer ut av slutten.

Jeg likte måten de filma på, var originalt og det gjorde filmen mye mer spennede, mener nå jeg.

Heilt enig!

Men god lyd, og godt bilde er eit "must" i dette tilfellet.

Med andre ord: bra at eg ikkje såg den heime.

Orginalt var det den gangen Blair Witch ble laget. :p Joda, filmen var helt grei, men ikke noe jeg kommer til å se flere ganger. Litt for mange småfeil i den.

Så den hjemme i HD, full 5.1 på 42", så lyd og bilde funka bra. :)

Lenke til kommentar
Eeeeenig om Cloverfield.

Ikke se den om du ikke ser på Kino eller har sykt Hi-fi system hjemme.

Såg den hos ein som har nokon syke Hi-fi-baibai eller whatever heime.

Det var liksom:

"Ey skrur du av lyset?"

*vedkommene tar opp ein kontroll, og trykker på ein knapp*

Så var lyset av.

Sub, kino, lyyyd!

Jepp, sånn var det!

Lenke til kommentar
Interessant... =/

Så du fant det ut? :wee:

"Neida... Er ikke noe virus på det jeg installerer. ER så trygt atte." Hørt den før?

Søsteren min la seg til den vanen å laste ned det som liksom var en masse filmer, men størrelsen var merkelig nok en hundredel av det vanlige. Gjett hva som skjedde når hun startet det ... Og hun sa hun hadde kontroll, liksom. ><

Lenke til kommentar
Noen som vet om noen klesbutikker i Bergen som selger litt nerdete klær? Altså klær med et nerdete motiv? :p

Amerikansk, heter det. www.thinkgeek.com

Mye morsomt der. :wee:

Jeg vet om thinkgeek og slikt, men jeg har ikke Visa og orker ikke å vente på at det skal komme i posten :p

Lenke til kommentar
Jeg har pedobear genser ^^

Piks år itt diddent hæppen

Når jeg skulle finne den kom jeg på at det er domo-kun jeg har i genser, og pedobear som er tskjorte ^^

Er minus fotogen idag så blir ikke bilde. Er pedo som står å fisker etter smårips med gulrøtter på den ^^

Lenke til kommentar
Jeg har pedobear genser ^^

Piks år itt diddent hæppen

Når jeg skulle finne den kom jeg på at det er domo-kun jeg har i genser, og pedobear som er tskjorte ^^

Er minus fotogen idag så blir ikke bilde. Er pedo som står å fisker etter smårips med gulrøtter på den ^^

Wow. Du må være en hver nerds guttedrøm. Domo-kun-genser, pedobear-t-skjorte OG Pikachu-tattis! :omg:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...