Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er greia med at alle hjemmesider til nye spill er mer eller mindre ren flash?

Noen har fått for seg at flash er kult.

Jeg, ja. Men hva med deg? :p
Jeg er kjempe-ekkel

Kibs er her! :w00t:

*se på alle som gir faen*

*prøve på nytt*

Jeg sutter på en vaniljeisstang.

Hei kibs!

Lenke til kommentar
Cloverfield var bra, synes den slutta litt brått, men det ville på mange måter vært feil å gjøre noe mer ut av slutten.

Jeg likte måten de filma på, var originalt og det gjorde filmen mye mer spennede, mener nå jeg.

Heilt enig!

Men god lyd, og godt bilde er eit "must" i dette tilfellet.

Med andre ord: bra at eg ikkje såg den heime.

Lenke til kommentar
Akkurat nå holder jeg på å ta kopi av det jeg ikke hadde sikkerhetskopi av. Kom meg utrolig nok inn i sikkerhetsmodus. Er en del småting som jeg hadde liggende på skrivebordet og i mine dokumenter og sånn som jeg ikke hadde andre steder. Så driver å kopierer det nå, men den jobber jo plutselig treigere enn sirup. Skal ikke ta over en time å kopiere en drøy GB. MEn den påstår det er 65 min igjen.
Hvis du setter mine dokumenter-mappen, desktop o.l til en annen partisjon, hvor du følgelig også har alt av programmer og brukerdata lagret, slipper du å stresse med slikt neste gang windows dør. Du tar deg bare fem minutter å gjenoppretter Windowspartisjonen med Acronis og alt er tilbake som det alltid har vert. Jeg har en 15GB C-partisjon med XP og en D-med alt av brukerdata. En fail-safe konfigurasjon som kan hentes tilbake til nyformatert tilstand på fem minutter. Jeg trenger vel ikke nevne at XP-platen har støvet ned i 1,5 år?
Lenke til kommentar
Jeg sutter på en vaniljeisstang.

Vanilje har et veldig nyttig bruksområde.

Flash er et helvete med en laptop. I det du hører viften spinne opp, da vet du at siden du laster er flash.

Jeg kan ikke fatte å begripe hvorfor både flash og integrerte pdf-lesere skal være så forbanna suppetrege selv på ny maskinvare. Det er jo like tregt som for fem år siden, og innholdet har da ikke økt så drastisk siden da. Jeg er hellig overbevist om at 80% av funksjonene burde kunne oppnås med 20% av ytelsessluket.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...