Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elkjøp kan ta seg en stor jævla bolle.

Leverte ipoden min...var innom for en stund siden...sånn 2 mnd har gått...dere klarte å sende den til verkstedet, sende den tilbake til dere og så tilbake til verkstedet igjen. Og det sto jeg i 30-min å ventet på å få svar på...

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg finner en PS2 emulator som funker :p
Pcsx2. Den eneste som klarer full og stabil hastighet med god lyd og grafikk. Til gjengjeld er den fortsatt under utvikling så flere spill sliter naturligvis enda. Men de har kommet overraskende langt, spilte selv FFX for sikkert to år siden med brukbart resultat på den, og de har kommet et stykke siden da. :) Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Elkjøp kan ta seg en stor jævla bolle.

Leverte ipoden min...var innom for en stund siden...sånn 2 mnd har gått...dere klarte å sende den til verkstedet, sende den tilbake til dere og så tilbake til verkstedet igjen. Og det sto jeg i 30-min å ventet på å få svar på...

Var er det som feiler den da?

Lenke til kommentar
Det er trist med slike, Fargoth. Kanskje et resultat av at fyren skal kunne et minimum om alt fra brødristere til MP3-spillere.
Han jobbet på pc-support.

 

Da var det litt verre, ja. En burde faktisk vite hva en snakker om, når jobben din går ut på å vite hva du snakker om.

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg finner en PS2 emulator som funker :p
Pcsx2. Den eneste som klarer full og stabil hastighet med god lyd og grafikk. Til gjengjeld er den fortsatt under utvikling så flere spill sliter naturligvis enda. Men de har kommet overraskende langt, spilte selv FFX for sikkert to år siden med brukbart resultat på den, og de har kommet et stykke siden da. :)

Støttet ikke god of war 2 :( har en ps2 da, men vet ikke helt hvor mye jeg har lyst til å kjøpe meg et PS2 spill :p kan jo modde den da... :=/

Lenke til kommentar
Elkjøp kan ta seg en stor jævla bolle.

Leverte ipoden min...var innom for en stund siden...sånn 2 mnd har gått...dere klarte å sende den til verkstedet, sende den tilbake til dere og så tilbake til verkstedet igjen. Og det sto jeg i 30-min å ventet på å få svar på...

 

Søstra mi leverte inn et kamera på elkjøp. Etter to uker hadde de ikke sendt det til reperasjon, de ventet på at en med "kunnskap" skulle komme fra ferie og vurdere om det var nødvendig. Uken senere dro vi og hentet kameraet. Ikke en jævla ting var gjort med det. Siden kameraet var i en pakke-deal hevdet de at de måtte ha hele pakken for å kunne motta det på nytt. Ble for vanskelig å bare gi et nytt kamera. Til slutt prøvde de på å tilby oss 150,- for å ta i mot kameraet. Resultet ble at vi gikk, faderen sendte et sint brev til forbrukerombudet eller noe slikt og søsteren min fikk et nytt kamera. Über win.

Lenke til kommentar
Fem basiske prinsipp/rettelinjer du har i livet som du etterfølger basert på dine egne meininger og ikkje under innflytelse av samfunnsnormer, ka ville dine fem vært?
Ikke påfør andre individer noe som du selv ikke ville likt å blitt påført deg selv.

 

Aldri frys fast i et tankemønster men jobb aktivt for å holde sinnet og alt det jobber med i konstant bevegelse.

 

Annerkjenn og jobb med de menneskelige funksjonene som er til hinder for dine mål, det være seg alt fra passivisme til det å vike unna eller ikke gjøre noe fullt og helt. (Jeg er glad i ibsen men det er like menneskelig selv om han har få satt ord på både det ene og det andre.)

 

Bli komfortabel i ditt eget skinn, men også innenfor.

 

Bruk minst like mye tid på å tenke, som å snakke.

Lenke til kommentar
Og DER kræsja windows. Blir nok reinstallasjon på meg i natt. Om jeg finner xp-cden da.
Kjøp deg Acronis Ttrue Image Home og lag et image rett etter reinstallasjon og installasjon av drivere og programvare. Du vil rulle rundt i ekstase neste gang maskinen stuper, for du vet at det bare tar fem minutter å gjøre en handling som ville tatt en halv dag på gamlemåten.
Lenke til kommentar
Og DER kræsja windows. Blir nok reinstallasjon på meg i natt. Om jeg finner xp-cden da.
Kjøp deg Acronis Ttrue Image Home og lag et image rett etter reinstallasjon og installasjon av drivere og programvare. Du vil rulle rundt i ekstase neste gang maskinen stuper, for du vet at det bare tar fem minutter å gjøre en handling som ville tatt en halv dag på gamlemåten.

Ja får huske å gjøre det denne gangen. Og nå finner jeg faen ikke den lovlige windowsen min en gang. Bare piratversjonen. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Da var det litt verre, ja. En burde faktisk vite hva en snakker om, når jobben din går ut på å vite hva du snakker om.
Det som trigger drapsinstinktet hos meg er når mine påstander blir feiet bort som om jeg skulle være en tard, når han selv så høytidelig snakket som om han hadde så enormt god greie på hva han holdt på med. Når han da lyger meg i opp i trynet og avfeier utsagnet med argumenter som er helt idiotiske kjenner jeg at jeg skulle brekt ham ned i knestående å matet han med benchmarkresultatene som han tydeligvis ikke har tatt seg tid til å oppdatere seg på.

 

"Jamen dette kortet er jo nytt, det andre er et gammelt kort, selvfølgelig er det nye mye bedre og det burde jo du også vite."

 

 

insaneak2.gifcussingzr0.gifmadcrazyss4.gif[/img]

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...