Stonemeister Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Talar vi om kjærleik?? Dritkjedelig for oss som fortsatt bare ser på bildene... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Snakker en kjedelig? Kjedeleg og kjærleik?? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Skarstad er en rawr rawr. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Den tegneserien er ikke så fantastisk. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Den tegneserien er ikke så fantastisk. Gidder ikke å lesen jeg Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Den tegneserien er ikke så fantastisk. Hva? Den er jo Nobel-pris-fantastisk! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Den tegneserien er ikke så fantastisk. Nei nå må du passe deg, det er omtrent som å fornærme Demille... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 De morsomme online-tegneseriene er Ctrl+Alt+Del og WhatTheDuck. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Gidder ikke å lesen jeg Begynner å lese de, så ender det opp som for mye tekst. Hva? Den er jo Nobel-pris-fantastisk! Nominer daah lizzm azz. Nei nå må du passe deg, det er omtrent som å fornærme Demille... What has been said, can not be unsaid. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 De morsomme online-tegneseriene er Ctrl+Alt+Del og WhatTheDuck. Passive Depressive er også litt artig noen ganger Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Gidder ikke å lesen jeg Begynner å lese de, så ender det opp som for mye tekst. Hva? Den er jo Nobel-pris-fantastisk! Nominer daah lizzm azz. Nei nå må du passe deg, det er omtrent som å fornærme Demille... What has been said, can not be unsaid. Akkurat for mye tekst Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 De morsomme online-tegneseriene er Ctrl+Alt+Del og WhatTheDuck. AHAHAHAHA! Alvorlig? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) *trø ut å vanne* Endret 7. juli 2008 av b-real Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Uh, den samtalen med den uvitende sommervikaren på elkjøp som presterte å nekte meg å få hevet kjøpet av en 3 ganger defekt pc fordi han ikke hadde hørt om kjøpsloven og fordi han påsto at erstatningspcen til 5000kr med et GeForce 8400M G hadde langt bedre spillytelse enn den gamle med et go7600gt, fordi det var et nyere kort, gjorde meg særdeles provosert. Han hevdet også at siden erstatningsmaskinen han ville prakke på meg hadde mer minne og raskere prosessor ville dette langt på vei bety mye mer enn skjermkortet når det kom til spill. (1gb mer minne og en prosessor et steg opp fra den forrige gir ikke nok økning i ytelse når skjermkortet er nesten 50% svakere..) Jeg kjenner raseriet kommer sigende. Selger: "Hør her, erstatningsmaskinen har både mer minne, større harddisk og raskere prosessor, det sier seg jo selv at spillytelsen vil være langt bedre enn på den gamle maskinen." Jeg: "Men skjermkortet i den gamle var jo over to ganger raskere" Selger: "Et go7600 er jo et gammelt skjermkort, 8400 er et nytt kort og er selvfølgelig mye raskere" Jeg: "Nei det er ikke tilfellet, jeg har sjekket det opp før jeg kom hit og alle benchmarks både syntetiske og i spill støtter mitt utsagn" Selger: "Ehh nei jeg tror nok ikke det." Satan for et uvitende og bastant nek, helvette jeg blir provosert. Skal møte opp i morgen med utskrift av både kjøpsloven, forbrukerrådet og benchmarks å se hvem som kan stå å lyge meg opp i trynet med et flir da. Endret 7. juli 2008 av fargoth Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Fem basiske prinsipp/rettelinjer du har i livet som du etterfølger basert på dine egne meininger og ikkje under innflytelse av samfunnsnormer, ka ville dine fem vært? Treng hjelp til å tolke spørsmålet riktig....Skarstad! Endret 7. juli 2008 av xersess Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Fem basiske prinsipp/rettelinjer du har i livet som du etterfølger basert på dine egne meininger og ikkje under innflytelse av samfunnsnormer, ka ville dine fem vært?Treng hjelp til å tolke spørsmål riktig....Skarstad! 1, 2, 3, 4 og 5: Elsk Demille? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Ok, så det har med behov å gjere? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Det er trist med slike, Fargoth. Kanskje et resultat av at fyren skal kunne et minimum om alt fra brødristere til MP3-spillere. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Lurer på om jeg finner en PS2 emulator som funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg