Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gidder ikke å lesen jeg :p

Begynner å lese de, så ender det opp som for mye tekst.

Hva? Den er jo Nobel-pris-fantastisk!

Nominer daah lizzm azz.

Nei nå må du passe deg, det er omtrent som å fornærme Demille...

What has been said, can not be unsaid.

Akkurat for mye tekst ;)

Lenke til kommentar

Uh, den samtalen med den uvitende sommervikaren på elkjøp som presterte å nekte meg å få hevet kjøpet av en 3 ganger defekt pc fordi han ikke hadde hørt om kjøpsloven og fordi han påsto at erstatningspcen til 5000kr med et GeForce 8400M G hadde langt bedre spillytelse enn den gamle med et go7600gt, fordi det var et nyere kort, gjorde meg særdeles provosert. Han hevdet også at siden erstatningsmaskinen han ville prakke på meg hadde mer minne og raskere prosessor ville dette langt på vei bety mye mer enn skjermkortet når det kom til spill. (1gb mer minne og en prosessor et steg opp fra den forrige gir ikke nok økning i ytelse når skjermkortet er nesten 50% svakere..) Jeg kjenner raseriet kommer sigende.

Selger: "Hør her, erstatningsmaskinen har både mer minne, større harddisk og raskere prosessor, det sier seg jo selv at spillytelsen vil være langt bedre enn på den gamle maskinen."

Jeg: "Men skjermkortet i den gamle var jo over to ganger raskere"

Selger: "Et go7600 er jo et gammelt skjermkort, 8400 er et nytt kort og er selvfølgelig mye raskere"

Jeg: "Nei det er ikke tilfellet, jeg har sjekket det opp før jeg kom hit og alle benchmarks både syntetiske og i spill støtter mitt utsagn"

Selger: "Ehh nei jeg tror nok ikke det."

Satan for et uvitende og bastant nek, helvette jeg blir provosert. Skal møte opp i morgen med utskrift av både kjøpsloven, forbrukerrådet og benchmarks å se hvem som kan stå å lyge meg opp i trynet med et flir da. insaneak2.gifcussingzr0.gifmadcrazyss4.gif

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...