fargoth Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Pokker jeg ble provosert i dag. Lang historie kort, jeg skal ha pengene igjen for en pc som har vert på reparasjon for samme feil tre ganger, kjøpt på elkjøp. Men selvfølgelig har de satt seg på bakbeina å det virker som de er vanskelige bare for å være vanskelige. Jeg har både norsk lov og FTU på min side men jeg kommer ingen vei da både avdelingsleder og sjef tilfeldigvis ikke var tilgjengelige for øyeblikket da jeg hadde tatt meg tid til å komme ned. Jeg kan ikke forstå at de ansatte ikke kjenner til kjøpsloven og at det skal være umulig å få tak i høyere personal på stedet?? Ikke hadde nummeret til hverken sjef eller avdelingsleder heller, var ikke det beleilig? Noen som vet om noen fra forumet her jobber på elkjøp eller liknende butikker? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Alastor jobber på elkjøp, men han er på ferie om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 så hvem lagde den norske tråden på /b ?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 så hvem lagde den norske tråden på /b ?? Vet ikke hvem det var denne gangen, men jeg lagde en norsk tråd i fjor. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg ble også "den lekne" i den KK testen Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 link meg nikka! http://www.kk.no/php/art.php?id=371974 Skarstad: Selv om du er slut så betyr ikke det at alle andre må være billig som Lidl. Hæhæ, jeg fikk "Den lekne". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Big surprise. Når jeg tvang meg gjennom den testen og tok de alternativene som lå nærmest (men fremdeles var på jordet) så ble jeg den kinky Den kinky Hit me, baby, one more time! Du har beveget deg forbi det lekne og inn i det mer kinky. Lakk, lær, kostymer, rollespill og lignende er så definitivt din kopp te. Du liker å sprenge grenser, og gjesper ved tanken på liv med bare «streit» sex. Slik kan du utvikle deg: Har du funnet ut hva som tenner deg, er det selvsagt bra. Prøv å ikke la sexen bli en utelukkende «teknisk» handling som krever spesielle settinger og utstyr for at du skal bli fornøyd - desto høyere du setter lista, desto vanskeligere blir det å komme over den Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Havnet på "Den lekne" jeg også. Hadde jeg faktisk ikke trodd. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg trenger tydligvis å mykes opp i kantene - noen som melder seg frivillig? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 så hvem lagde den norske tråden på /b ?? Vet ikke hvem det var denne gangen, men jeg lagde en norsk tråd i fjor. vell nå finnes det hw memrobilia der Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg trenger tydligvis å mykes opp i kantene - noen som melder seg frivillig? L4r5. Og dama mi. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 vell nå finnes det hw memrobilia der Jeg er lat. Link meg L4r5.Så klart. Jeg er jo den kinky http://www.lagmonster.info/games/purity/500.html Her er forresten en bedre test Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg trenger tydligvis å mykes opp i kantene - noen som melder seg frivillig? L4r5. Og dama mi. Hvem er dama di da Ida? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Har tatt den testen før. Det var jo blitt vinter før jeg var ferdig med den. Lawl... Roy, takk. Og dama mi er i avataren min. Endret 7. juli 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Roy? Var det ikke Brad Pitt? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Roy? Var det ikke Brad Pitt? Fant ut at han var for kjekk til å henge her. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Talar vi om kjærleik?? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Snakker en kjedelig? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Huff. Hva ødela jeg i helga? Hadde jeg enda visst det selv . Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Vi snakker ihvertfall Cola og smågodt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg