NikkaYoichi Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Har dere noengang sett en så glad kamel? Strengt talt så er det der en dromedar Skarstad. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Strengt talt så er det der en dromedar Skarstad. Men har du sett en kamel som ser så glad ut? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Strengt talt så er det der en dromedar Skarstad. Men har du sett en kamel som ser så glad ut? Ja, den der - for strengt talt så er det en arabisk kamel, eller Camelus dromedarius om du vil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 En ting jeg har lurt på... Når jeg står som frakoblet på msn... Blir den personlige meldingen jeg har på msn endret når jeg skifter sang? De av dere som har meg på msn kan svare på hvilken om noen sang står der nå Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 En ting jeg har lurt på... Når jeg står som frakoblet på msn... Blir den personlige meldingen jeg har på msn endret når jeg skifter sang? De av dere som har meg på msn kan svare på hvilken om noen sang står der nå Ingen sang her Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Supert. Det hadde vært litt avslørende om den forandret seg Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Har du byttet navn igjen nå? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 P0rr<3 Nice! Dama di eller? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Hadde dere solgt deres eneste datter for 20 kameler? Eller enda bedre, 20 sjokoladegullmynter? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Llandari: Ja, hun er fin <3 Endret 7. juli 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Llandari: Ja, hun er fin <3 Si ifra hvis hun begynner å kjede seg i senga da, så kan jeg være med å live opp litt... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Ja, klabert. Kan ringe venninnen hennes, Linda, om du vil. Smekker, sexy brunette som er kåt døgnet rundt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg tok akkurat en test på KK.no. Den romantiske Du liker sex, men vil aller helst ha sex i en romantisk setting. Du knytter kjærlighet og sex tett sammen, og er neppe den som har flest ennattsopplegg. For deg er det kjærlighet som fører til sex, ikke omvendt. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Høres fryktelig kjent ut gitt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg liker bare å knulle henne og bli ferdig med det. Mmmm, lukten av pizza! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Jøsses, da, Quayle, det er grenser for hvor lenge det er underholdende å lese om hvor følsom du er. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 http://www.dvdink.no/estore/visvare.asp?va...41&KatId=38 Lurer på om jeg skal, bare for å ha litt på lager Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 7. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2008 Problem: Hva gjør man når dama man bare hadde tenkt å være med en helg plutselig vet hvem du er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg