Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I natt hadde jeg en fantastisk drøm, men så ringte telefonen akkurat i det jeg skulle massere henne.

 

Jeg hadde også en fantastisk drøm her forleden. Men den jævelen av en underbevissthet jeg har avbrøt den. Jeg skulle ønske den drømmen hadde vært lucid, eller hva det nå heter.

 

Jeg drømte noe sykt i natt jeg også. Husker ikke alt, men bl.a. så ble vi jaget av noen romvesener som skulle bruke mennesker til å lage et slags spesielt beinmel som man bare kunne utvinne fra menneskeknokler eller noe

 

Merkelige drømmer er morsomt. Jeg har giftet meg med jenter jeg ikke liker, hoppet ut fra helikoptre, sett brennende steiner og blitt jaget av kjempeblomster. Og altfor mye mer som jeg ikke husker.

Lenke til kommentar

Bare meg som savner det gamle designet til HW? Jeg bruker bare /artikkel nå, det er så mye mer oversiktlig. Men dessverre funker ikke hardware.no/artikler i GNU/Linux-versjonen av Fx. Egentlig merkelig, siden både Akam, Gamer og Amobil funker fint.

 

Som jeg har sagt før, hva er poenget med at sammenslåingen har en tidssperre?

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

For en stund siden så drømte jeg at jeg og noen jeg kjenner (venninna til søstra mi bl.a.) dreiv å prøvde å sette personlig rekord i fridykking i et kjempedypt basseng. Og så dukka vi ned alle sammen. Og det var min oppgave å dytte de andre opp. Men så gikk de tom for luft og svima av og jeg måtte redde dem. Og måtte selvsagt holde pusten selv da. Så klarte jeg ikke redde de og holdt på å få panikk fordi jeg ikke klarte å holde pusten lenger selv. Så våkna jeg av at jeg heiv etter pusten selv fordi jeg hadde holdt pusten på ordentlig

 

Og en annen gang så drømte jeg at jeg holdt på å dette utenfor et gjerde og måtte holde meg fast. Jeg våkna på utsiden av senga mens jeg klamra meg fast til den planka som gjør at man ikke skal dette ut. Det var sånn stompa-seng med skrivepult så det var et stykke ned. Bare klamra meg fast med hender og bein.

 

Jeg har forresten lært meg å kjenne igjen når jeg drømmer. Ikke alltid det funker. Men om jeg drømmer og det begynner å utvikle seg til et mareritt som er for jævlig så bare tenker jeg "Våkne! Våkne! Våkne!" og så våkner jeg.

Lenke til kommentar
Jeg har forresten lært meg å kjenne igjen når jeg drømmer. Ikke alltid det funker. Men om jeg drømmer og det begynner å utvikle seg til et mareritt som er for jævlig så bare tenker jeg "Våkne! Våkne! Våkne!" og så våkner jeg.

 

Jeg var bedre til det før, dessverre. Men de gangene jeg har innsett at jeg har drømt, så har alt tatt en ny vending. Jeg har prøvd å overbevise folk om at de bare er en del av drømmen min, for eksempel. Ingen tror meg. :(

 

Våte bevisste drømmer må være morsomme.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Skarstad? Er det ikke 5 linjer i signaturen din? *pirke*

Fire i hver side, skal det være, og er det i koden.

 

Jøss. Det var visst en blank linje der, som av en eller annen grunn forsvant bare jeg oppdaterte signaturen min, uten å forandre på noe.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Jeg har forresten lært meg å kjenne igjen når jeg drømmer. Ikke alltid det funker. Men om jeg drømmer og det begynner å utvikle seg til et mareritt som er for jævlig så bare tenker jeg "Våkne! Våkne! Våkne!" og så våkner jeg.

 

Samme med meg. Kan få meg selv til å våkne hvis det jeg drømmer begynner å utarte seg i en retning jeg ikke liker, eller hvis jeg har drømt det samme før. Kjekt egentlig.

Av og til hadde det vært greit å kunne gjøre det motsatte også, altså holde seg sovende når det er en drøm man liker. Men da har man det med å våkne på de mest ugunstige tidspunkt :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...