Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så lenge det ikke er mer en 10 folk og 3-4 skriver tar en stund, men dere har rett, vi kan klare det i løpet av kvelden.

Når jeg tenker meg om er det vel på en måte 13-14 som skriver. Eplefe utgjør jo 10 personers skriving. :p MInst.

hun har 8,2682023858494446729740847387906% av postene her i skrivende stund :p

Lenke til kommentar
Så lenge det ikke er mer en 10 folk og 3-4 skriver tar en stund, men dere har rett, vi kan klare det i løpet av kvelden.

Når jeg tenker meg om er det vel på en måte 13-14 som skriver. Eplefe utgjør jo 10 personers skriving. :p MInst.

hun har 8,2682023858494446729740847387906% av postene her i skrivende stund :p

Hvordan fant du det ut?

Lenke til kommentar
Matte, Oblivion. :p

Nå kom jeg på at jeg skulle skifte nick. Blir KnewtFan sånn som du fåreslo i går :) .

Hvordan fant du det ut?

Hvis du trykker på antallet poster i tråden som du ser i mine innlegg så tar du antall poster skrevet av en person og deler på antall poster totalt

Kansje Eplefe har vært aktiv i andre tråder i Sosialt.

Lenke til kommentar
Kansje Eplefe har vært aktiv i andre tråder i Sosialt.

Men den oversikten du får ved å trykke på det tallet gjelder bare for den ene tråden

Jeg syns noen kan danse fugledansen iført rosa tutu rett utenfor huset mitt, sånn. Bare for å underholde meg. You game? =D

Jeg har ikke rosa tutu og jeg er litt langt unna. Dessuten så er jeg edru... ellers hadde jeg gjort det :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...