Skarstard Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Skarstad wish. Why, what cheek! Good heavens! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Loso. Det gjør vondt å drikke te med sugerør. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 dippin dippin dippin dipset Jippiii!!!!!! En ekte spammer i huset mitt... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 I natt hadde jeg en fantastisk drøm, men så ringte telefonen akkurat i det jeg skulle massere henne. Tidligere i drømmen hadde en bjørn bitt meg i rumpa og jeg husket ikke mye fra før det skjedde. Jeg våkna hos en jeg syntes var dust siden han ikke ville si hva som hadde skjedd. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 dippin dippin dippin dipset Jippiii!!!!!! En ekte spammer i huset mitt... hva skal du gjøre med det a, kjekken Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Han kan jo gi deg en ban for eksempel. Moderatorer er skumle sånn. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 dippin dippin dippin dipset Jippiii!!!!!! En ekte spammer i huset mitt... hva skal du gjøre med det a, kjekken Han kan jo gi deg en ban for eksempel. Moderatorer er skumle sånn. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det var jaggu meg på tide; han har jo holdt på sånn lenge nå. Men Jarmo ordner opp! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jarmo er egentlig en av de mest skumle moderatorene. Han sniker seg rundt som skjult bruker så ingen ser at det er en mod i tråden. Og så slår han til når man minst venter det. Som en blanding av chuck norris og han ninjaen fra Heroes. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jarmo er egentlig en av de mest skumle moderatorene. Han sniker seg rundt som skjult bruker så ingen ser at det er en mod i tråden. Og så slår han til når man minst venter det.Som en blanding av chuck norris og han ninjaen fra Heroes. Og han har et helvetes flying kick Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Nå har jeg møtt Eplefe, -Torb og kjærligheten i mitt liv: Ruff. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Kanskje. Men lønna hadde jo vært grei.300k i året for å snakke med tards i tlf. Ikke ille for en uutdanna slask Uutdanna slasker har å ta til takke med kjedelige jobber Spesielt når de får 300 store i året for det... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 og kjærligheten i mitt liv: Ruff. Eplefe eller -Torp? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Nå har jeg møtt Eplefe, -Torb og kjærligheten i mitt liv: Ruff. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 og kjærligheten i mitt liv: Ruff. Eplefe eller -Torp? Protip: Ruff er den nye bikkja til eplefe. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 og kjærligheten i mitt liv: Ruff. Eplefe eller -Torp? Ruff er da hverken Eplefe eller -Torb Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Eplefe eller -Torp? Som Lars sa er det en hund. En meget skjønn liten laban. Etter deg, selvsagt, pus. Og Jarmo, men han er liksom Gud. *smisk*smisk* Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ruff er da hverken Eplefe eller -Torb Ruff er traktoren til -Torb Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ruff er traktoren til -TorbTrodde Ruff var den nye bikkja hun skulle hente. Hun har jo skaffa seg ny CC. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ruff er traktoren til -TorbTrodde Ruff var den nye bikkja hun skulle hente. Hun har jo skaffa seg ny CC. CC? oO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg