Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns jeg har et herlig liv, jeg. Har ikke vært forelska de siste 10 årene. Går ikke inn for å bli det heller. Det sparer meg så utrolig mye stress og hjertesmerte og whatnot. Og jeg kan gjøre hva jeg vil, når jeg vil, hvor jeg vil. Står ikke til ansvar for noen. Sier ikke at jeg "puler rundt", for det har jeg heller ikke gjort på 10 år :p Og ærlig talt går det helt fint.

Lenke til kommentar

Ferieplaner: Jobbe og feste :D

 

Ang. kjærlighetsstuff: Ta livet med ro og ikke tenk så mye på det. Om du allerede er forelsket, så går det også over etterhvert... Jeg nyter å være singel, men samtidig så har jeg jo liksom lyst å være sammen med personen jeg har i kikkerten :p

Lenke til kommentar
Akkurat det klarer jeg ikke Lars, jeg er en slik følelsegutt jeg. :p Uforpliktende sex er ikke noe for meg, dessverre kan man kanskje si.
http://youtube.com/watch?v=aSH4pOY9X70

 

 

Du må ikke høre på L4r5. Han er nemlig en skikkelig gategutt.
Du... Gategutter er en filmhistorisk perle i norsk sammenheng. Ikke si noe dtygt om Gategutter!

Forresten så er det der Pål Bang-Hansen debutterte som skuespiller.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Ingen store ferier på gang, bare type småturer i Norge. Iron Maiden i Oslo, kanskje Sie Gubba på Gol i august. Og muuuligens en fyllatur til Danmark :D Og kanskje en liten tur over svenskegrensen.

 

Dæven, ble masse småturer dette her :p

 

Vintermåne : Ingen snus ????

Endret av kanonkent
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...