Nora90 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Regner her også Skarstad: Trodde det regnet for deg hver dag nå som ikke Demille er her... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 If you're having girl problems I feel bad for you, son. I gott 99 problems but a bitch ain't one. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Skarstad: Trodde det regnet for deg hver dag nå som ikke Demille er her... TOO TRUE! ): Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det er problemet mitt også Lars, at jeg ikke har noen bitch, men trodde jeg hadde funnet en. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Men det går bra, Skarstad. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves... Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Da var jeg hjemme etter to en uke i Spania og en i Sverige. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det er problemet mitt også Lars, at jeg ikke har noen bitch, men trodde jeg hadde funnet en. Se det positive i det: No woman, no cry. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Da var jeg hjemme etter to en uke i Spania og en i Sverige. Gøy? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det er problemet mitt også Lars, at jeg ikke har noen bitch, men trodde jeg hadde funnet en. Se det positive i det: No woman, no cry. But aim in løv! Gåtta shake it åff ai gess. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Joda har vørt gøy det. Hva er ferieplanene til resten av forumfolket da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) But aim in løv! Gåtta shake it åff ai gess.Love is name, sex is a game. So drop the name and play the game. Endret 7. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Akkurat det klarer jeg ikke Lars, jeg er en slik følelsegutt jeg. Uforpliktende sex er ikke noe for meg, dessverre kan man kanskje si. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Syns jeg har et herlig liv, jeg. Har ikke vært forelska de siste 10 årene. Går ikke inn for å bli det heller. Det sparer meg så utrolig mye stress og hjertesmerte og whatnot. Og jeg kan gjøre hva jeg vil, når jeg vil, hvor jeg vil. Står ikke til ansvar for noen. Sier ikke at jeg "puler rundt", for det har jeg heller ikke gjort på 10 år Og ærlig talt går det helt fint. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Akkurat det klarer jeg ikke Lars, jeg er en slik følelsegutt jeg. Uforpliktende sex er ikke noe for meg, dessverre kan man kanskje si. Du må ikke høre på L4r5. Han er nemlig en skikkelig gategutt. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ferieplaner: Jobbe og feste Ang. kjærlighetsstuff: Ta livet med ro og ikke tenk så mye på det. Om du allerede er forelsket, så går det også over etterhvert... Jeg nyter å være singel, men samtidig så har jeg jo liksom lyst å være sammen med personen jeg har i kikkerten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Akkurat det klarer jeg ikke Lars, jeg er en slik følelsegutt jeg. Uforpliktende sex er ikke noe for meg, dessverre kan man kanskje si. http://youtube.com/watch?v=aSH4pOY9X70 Du må ikke høre på L4r5. Han er nemlig en skikkelig gategutt.Du... Gategutter er en filmhistorisk perle i norsk sammenheng. Ikke si noe dtygt om Gategutter!Forresten så er det der Pål Bang-Hansen debutterte som skuespiller. Endret 7. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Handletur på svenskegrensen Diverse godteri - 60,- 2 sväre esker sjokolade - 20,- Godfather collection, 5 disc, restored - 200,- 40 yo virgin - 60,- Bok om tungtvannsaksjonen - 100,- Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Ingen store ferier på gang, bare type småturer i Norge. Iron Maiden i Oslo, kanskje Sie Gubba på Gol i august. Og muuuligens en fyllatur til Danmark Og kanskje en liten tur over svenskegrensen. Dæven, ble masse småturer dette her Vintermåne : Ingen snus ???? Endret 7. juli 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 *snipp* Den sangen der var slitsom Lars! Faen, gnålete gitarspill og ikke minst vokal. *sukk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg