MrBjoern Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Volleyball er vel det nærmestedu kommer sex. Iallefall med de mannlige, tipper du liker sånt? De mannlige har jo på seg t-skjorter, har de ikke? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 hjelper ikke. Jeg hørte at de kvinnelige spiller i bare undertøyet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Hadde tippa bryting kommer nærmere enn volleyball. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 1: Jo. En idrett som innebærer sex får min respekt. Din skitne hore. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Hadde tippa bryting kommer nærmere enn volleyball. Wrestling Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Din skitne hore.Vet du ikke at ord kan såre? Ta meg! TA MEG NÅ! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 1. L4r5 og Eplefe ville ikke verdsatt en god idrettsprestasjon om den så hadde sex med dem. 2. Faen ta bussruten som gjorde at jeg gikk glipp av de to siste set-ene. 3. Noooooo, Federer! Hæ-hæ. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Mye tyder på at vi står på terskelen til en periode med spansk skrekkregime. Foretrekker de kvinnefiendtlige sveitserne, jeg. Endret 6. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Mye tyder på at vi står på terskelen til en periode med spansk "skrekk"regime. Jess! Dette blir bra! Endret 6. juli 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Jess! Dette blir bra! Vi får håpe Stanislas Wawrinka eller Andy Murray kan gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Jess! Dette blir bra! Vi får håpe Stanislas Wawrinka eller Andy Murray kan gjøre noe med det. Det kan du tro. Da har jeg mer tro på Djocovic. =/ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Ja, men han liker jeg ikke! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Okei. Da er det greit. Jeg liker ikke Murray. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Hva skal vi snakke om da? Sjokolademus? Bollebaking? Noe annet enn mat? I have something in mind! Melismas nye og populære tråd! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Apropos tennis så fant jeg tennisballer og en gammel Slazenger-racket i kjelleren. Så, i mangel av tennisbane og enda en racket, endte det opp med at vi sto på et stort jorde og prøvde å få til ballvekslinger mellom en racket og et balltre. Det gikk ikke. Endret 6. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Melismas nye og populære tråd! Hvor?? Apropos tennis så fant jeg tennisballer og en gammel Slazenger-racket i kjelleren. Så, i mangel av tennisbane og enda en racket, endte det opp med at vi sto på et stort jorde og prøvde å få til ballvekslinger mellom en racket og et balltre. Det gikk ikke. Nedtur. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Eneste grunnen til at Federer vant er at banen ble så dårlig til slutt at det var som å spille på grus. En skandale egentlig at de spiller på en slik rævva bane i finalen. God natt forumtroll. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Eneste grunnen til at Federer vant er at banen ble så dårlig til slutt at det var som å spille på grus. En skandale egentlig at de spiller på en slik rævva bane i finalen. God natt forumtroll. Det gresset holder mye bedre enn gresset gjorde før. Så ikke noe å klage på. Dessuten har han da vunnet på dårlig bane før. Natta, Q-man. Og så legger Kibs seg. Natta, folkens. Endret 6. juli 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg