Eplefe Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Fordi det er skamkjedelig å se på? *smack* Ball! *smack* BALL! *smack* ball... *smack* OI HAN SCO...ånei. Det gjorde han ikke. *smack* ball. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 :D :D :D :D :D :D NADAL ER KONGEN!!!!!!!!!!!!!!!! HALLELUJA!!!!!!!! BLE SÅ LETTET Det kan du si. Tennis er en skremmende lite underholdende sport. Men Bekki, da. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Ikke du også Lars. Vær så snill da... Hjelp meg noen EDIT: Der kom hjelpa ja. Endret 6. juli 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Fordi det er skamkjedelig å se på? *smack* Ball! *smack* BALL! *smack* ball... *smack* OI HAN SCO...ånei. Det gjorde han ikke. *smack* ball. Du så tydeligvis ikke denne kampen. =/ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Fordi det er skamkjedelig å se på? *smack* Ball! *smack* BALL! *smack* ball... *smack* OI HAN SCO...ånei. Det gjorde han ikke. *smack* ball. Litt som utekveldene i Oslo. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Vær så snill da... Hjelp meg noen Skal jeg ringe psyk å skaffe deg hjelp fordi du i dine psykoser sier noe så sykt som at tennis er underholdning mener du? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Du så tydeligvis ikke denne kampen. =/Jeg skrev jo nettopp referat og greier! Bortsett fra at jeg droppet 21 scoringer x 2... Fordi det er skamkjedelig å se på? *smack* Ball! *smack* BALL! *smack* ball... *smack* OI HAN SCO...ånei. Det gjorde han ikke. *smack* ball. Litt som utekveldene i Oslo. Utekveldene i Oslo er morsommere. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Vær så snill da... Hjelp meg noen Skal jeg ringe psyk å skaffe deg hjelp fordi du i dine psykoser sier noe så sykt som at tennis er underholdning mener du? Jaja, si hva du vil. Jeg synes i alle fall Tennis er spennende. Leve Rafael Nadal. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Priestess for heeeelvede! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg skrev jo nettopp referat og greier! Bortsett fra at jeg droppet 21 scoringer x 2... Det var feil referat. Det var hopping og syke skudd og greier. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Omtrent like spennende som fugletitting. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Akkurat ja. Hopping og syke skudd. Jeg mistenker at jeg ville funnet en biljardfinale mer spennende. 8D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Nehei, Bekki. Jeg biter i morgen hvis du ikke slutter å si sånt, okei? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Da sender jeg Torbjørn på deg. :') Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Omtrent like spennende som fugletitting. Jeg tipper fugletitting er mer spennende. Du vet aldri hva de fævlane finner på. Men i en tenniskamp så vet du at de bare kommer til å slå en ball frem å tilbake i noen timer. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Neeei!! Send Ruff. Men du får ham ikke tilbake. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Skit i Tennis og lån bandet her din oppmerksomhet iallefall i 3minutter og 23sekunder amøber! Se filmen hos Youtube Endret 6. juli 2008 av b-real Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Neeei!! Send Ruff. Men du får ham ikke tilbake. Fingrene av bikkja. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Det som var veldig dumt, var at den hersens sangen kom inn i bildet. Hadde lyst til å følge med på mer. De kuttet sendingen alt for tidlig. Jaja... Leve Nadal. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Fingrene av bikkja. Bedre at jeg klår på ham enn Torbj, vel?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg