Nie Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Hvordan gikk første lovlige fylla i natt?Fantastisk. Er ikke fyllasyk engang. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Da var ikke bassenget stort nok. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Mobil er jo mye mer en et kommunikasjonsmiddel. En mobil kan jo brukes til nesten hva som helst these days, untatt spilling da selvsagt. Du kan ringe med den. Du kan sende meldinger med den. I tilleg har du ett finfinit speilreflekskamera. Videokamera. MP3 spiller og en bærbar pc. Si meg. Hvilke funksjoner er det du da trenger på en mobil, annet enn å ringe og sende meldinger? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Tja... Det hadde jo vert kult med en innebygd spillkonsoll som noen var inne på her Endret 6. juli 2008 av Addan Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 problemet med mobiltelefoner med masse forskjellig dilldall på, er at de går fortere i stykker fordi de er mer avansert enn gamle telefoner, fordi de er enklere. ( virker sånn ihvertfall er sånn på konsoller og slikt. spill osv. ) Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Det regner i Fredrikstad. Og Ruff er det søteste siden noen oppfant sukkeret. 8D -Eple Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Det regner i Fredrikstad. Og Ruff er det søteste siden noen oppfant sukkeret. 8D-Eple Jeg kan konkludere med at det regner i Vikersund også. Også gleder mrbjoern seg til han skal til Bergen mot slutten av neste uke. -mrB Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg gleder meg og til mrbjoern kommer til Bergen. Også gleder jeg meg til Espen pai og 9E skal kræsje hos oss en natt. Jeg skader dem om de har seg oppetter vegger og gulv. ._. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Siste fra yr.no, forteller meg at det blir sol i Bergen neste helg. Dette lover bra. Og mrbjoern håper virkelig ikke han må ligge på naborommet til 9E og Espen, om det er slikt de har planer om. EDiT: Mrbjoern synes det skal bli koselig å se igjen -Torb, Eplefe, 9e og Espen. Endret 6. juli 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 De sover ikke der mens du er på besøk, ta det med ro. : ) Men ja, de er kåte. :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Det smalt fra rette ræva eller? edit: La til en :tease; sånn at folk skjønner at det var ment som kødd og ikke et skjult personangrep Endret 6. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 PERSONANGREP! SÅRET OG VONBROTEN NÅ! Jeg bruker i hvert fall ikke 6-12 cm i diameter på leketøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Huff for en spennede tenniskamp :=) Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Vedder på at vi har en Kibs i ekstase nå... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Ikke i det hele tatt!! Åh, herreguuuuuuuuuud!!!!!!!!!!! Og så kutter de sendingen for å vise opera!!! Men ååååååååååh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *tilbe* Endret 6. juli 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Ta det med ro, Becca. Vi har ingen skumle planer. oO Og det blir kos å se igjen folk. Bare 6 dager til jeg har kjæresten min hos meg igjen nå. ^^ Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Ikke i det hele tatt!! Åh, herreguuuuuuuuuud!!!!!!!!!!!Og så kutter de sendingen for å vise opera!!! Men ååååååååååh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *tilbe* :D :D :D :D :D :D NADAL ER KONGEN!!!!!!!!!!!!!!!! HALLELUJA!!!!!!!! BLE SÅ LETTET Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Tennis er en skremmende lite underholdende sport. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Eplefe da, hvordan kan du si noe sånt. NADAL ER KONGEN. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Hun kan si det fordi det stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg