Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare is-sjokoladen som smaker som is-sjokolade. :(

Llandari! :love:

Hei pus :)

Prøv å smelte litt sjokolade, lag et tynt lag i en skål og frys det etter det har stivnet. Kanskje det funker?

Ser avatarbamsen din må kjempe hardt for poengene i dag.

Lenke til kommentar
Hei pus :)

Prøv å smelte litt sjokolade, lag et tynt lag i en skål og frys det etter det har stivnet. Kanskje det funker?

Ser avatarbamsen din må kjempe hardt for poengene i dag.

Synes heller Federerererererer må kjempe litt mer enn vanlig. ^^ Nadal spiller til tider veldig bra. Ellers bare.. får han poeng. :p

Hei selv, pus, forresten. ^^

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Det der fikk hjertet mitt til å blø. Seriously.
Jeg vet. Heretter så kommer jeg til å sjekke postestatistikken til folk før jeg svarer dem. Er det mange i den kategorien synker troverdigheten deres betraktelig.
Lenke til kommentar
Det der fikk hjertet mitt til å blø. Seriously.
Jeg vet. Heretter så kommer jeg til å sjekke postestatistikken til folk før jeg svarer dem. Er det mange i den kategorien synker troverdigheten deres betraktelig.

Nåja. Jeg vil nok fortsette med å svare utifra teksten, og ikke antall poster. Jeg regner med at de ikke vil bevege seg stort ut fra den kategorien uansett, og om de gjør det, så blir det nok limitert til småtrolling i seksualitetsforumet. Just a hunch.

Lenke til kommentar

Jacob: Før du vet ordet av det så har noen av dem et par tusen poster hvorav 1950 er fra bytteforumet. Man tar som regel en med postcount 2000 litt mer seriøst enn en med postcount 50. JEG gjør i hvertfall det. Synes egentlig det bytteforumet burde vært fritatt fra postcount på samme måte som lekeplassen og sosialt.

Lenke til kommentar
Jacob: Før du vet ordet av det så har noen av dem et par tusen poster hvorav 1950 er fra bytteforumet. Man tar som regel en med postcount 2000 litt mer seriøst enn en med postcount 50. JEG gjør i hvertfall det. Synes egentlig det bytteforumet burde vært fritatt fra postcount på samme måte som lekeplassen og sosialt.

Hva med sosiale poster da? *kremt* :blush:

Lenke til kommentar
Hva med sosiale poster da? *kremt* :blush:
Du har 7000 poster i sosialt/OT-baren og 354 i den delen som teller på postcount. Det er jo da helt klart at jeg tar deg mindre seriøst i en debatt om pipeline-arkitektur på de nye nehalem-prosessorene enn en som har 7000 på hardware-delen og 354 i sosialt/OT-baren/lekeplassen. Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Vet at en del ser på høy post count med respekt i øynene, jeg og gjorde det før. Samt registreringsdato av en eller annen grunn. Ligger kansje litt 4chan i det? "Hmm. 2007. Newfag". Nå gir jeg egentlig litt beng, tror det kommer av at jeg henger en del i bildekrtikk for tiden, og de som er faste der har ikke verdens høyste postcount akkurat ^^

Enig i at bytteforumet burde ha egen postcount, slik OT-baren hadde før.

Du har 7000 poster i sosialt/OT-baren og 354 i den delen som teller på postcount. Det er jo da helt klart at jeg tar deg mindre seriøst i en debatt om pipeline-arkitektur på de nye nehalem-prosessorene enn en som har 7000 på hardware-delen og 354 i sosialt/OT-baren/lekeplassen.

Men det der er ett ganske godt poeng.

SLi: Spam? :p

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Du har 7000 poster i sosialt/OT-baren og 354 i den delen som teller på postcount. Det er jo da helt klart at jeg tar deg mindre seriøst i en debatt om pipeline-arkitektur på de nye nehalem-prosessorene enn en som har 7000 på hardware-delen og 354 i sosialt/OT-baren/lekeplassen.

Joda, men du tar meg for eksempel mer seriøst i en samlivs-diskusjon enn en som for eksempel har 50 poster i fotballkortavdelingen. Eller tar jeg feil?

Om kampen: Nadal vinner første set, så bryter Federer Nadal i andre set, og leder nå straks 3-0 i game. Faen. Oo

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Joda, men du tar meg for eksempel mer seriøst i en samlivs-diskusjon enn en som for eksempel har 50 poster i fotballkortavdelingen. Eller tar jeg feil?
Helt korrekt. Men jeg ville tatt en fotballkortfanatiker mer seriøst i en debatt om diverse statistikk om obskure og ukjente (for meg) fotballspillere.
Lenke til kommentar
Helt korrekt. Men jeg ville tatt en fotballkortfanatiker mer seriøst i en debatt om diverse statistikk om obskure og ukjente (for meg) fotballspillere.

Joda, selvsagt. Men akkurat det har ikke så mye å si for meg. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...