mushi Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Tenk på stakkars ponni Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Tenk på stakkars ponni Har hun ikke regnfrakk? Du kan pakke henne inn i sånn... gjennomsiktig plast-ting. ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Hun blir fortsatt våt på tærne ^^ Hun nekter å gå ut og holder seg til det slutter å regne. Rekorden i å holde seg er vel rundt 20 timer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Stikkpiller eller ibux funker hvis du har føkka lever. Ibux er en cox-1-hemmer. Det som tar smertene mine best er cox-2-hemmere som arcoxia. Bare så synd at de er så forbanna dyre. Får ikke blåresept på de (gud vet hvorfor) og de koster nærmere 400 for en pakke. Pluss at de kan ta knekken på hjertet ditt. Men jeg foretrekker å daue av hjertesvikt fremfor leversvikt da. Går raskere så man slipper å ligge med smerter så lenge. Forrige cox-2-hemmeren jeg fikk før arcoxia var vioxx. Den er trukket tilbake fordi det var så mange som tok repern av de. Nå har jeg endelig fått beskjed om at jeg skal bli innkalt til spesialist for ledda mine da. De håper å ta meg inn innen 07.12.08. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Er ikke akkurat overrasket over at ting tar tid. Får håpe det skjer ett mirakel Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Har jeg venta i flere år så klarer jeg å vente et halvt år til. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Treige folk... Det er en ting jeg misliker med havreknekkebrød, og det er at hver gang man tar en bit, så blir halve knekkebrødet til biter og havner i fanget/pågulvet/på tallerkenen. Bleh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Ponnier har ikke tær Skiftet Nick THOMAS? I liked Nixx Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 *hate folk som skifter nick* Bare 55 minutter igjen til kampen! Wehey!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Hater ingen jeg Misliker mange... Heia Federer (Er han fremdeles med?) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Heia Federer (Er han fremdeles med?) Han er med, ja. Drømmefinale: Federer vs. Nadal. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Go Go Mr F! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Våknet og tror jeg snøt nesen for minst et kg snørr. Helt for jævlig..våknet og måtte gispe etter luft jo. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Sjarmerende, b-real. Meget. Har du lyst på is? Lollipop, sandwitch, kroneis og/eller vaniljestang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Hvilken smak på kroneis? Folk som velger Jordgubb kan fint dø Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Høyner med en pakke kjempeyess. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Ja ikke sant? Jeg er sjarmerende Kroneis takk 8) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Høyner med en pakke kjempeyess. Jeg høyner med en pen-is. (haha, hah, eeehm) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg