Ferchie Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Goood morning sunshines! Gratulerer med dagen U9! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Gratulerer så mye med dagen Nie! *bursdagskosemos* God morgen til dere alle. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Og akkurat i det jeg bestemmer meg for å sette meg i parken og skrive, så begynner det faen meg å regne. Argh! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 God morgen! Gratulerer med dagen Nie Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Nå kom jeg innom kun for å dele ut bursdagsklem til Nie. *Kooozekrøzte* Gratulerer med dagen, lille venn! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Aaaaw, så søte dere er. Tusen takk søte små. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Det kommer masse vann fra oven *sette seg godt til rette foran TVen og glane Formel 1* Endret 6. juli 2008 av Llandari Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 God mornings folkens... Kjekt å sovne på sofaen som tilfeldigvis er under takvinduet (som var åpent, og det regnet... :\ Anyways, gratulerer med dagen Nie Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Etter å ha nektet for det i alle år har jeg i dag på fem minutter kommet fram til at fransk faktisk er et fint språk. Jeg er syk. Hei, forresten. Finalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinale inalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalef nalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefi alefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefin lefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefina efinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinalefinal !!! Endret 6. juli 2008 av Kibs Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Kan noen komme og gi meg smertestillende? Meg har aua i dag. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Kan noen komme og gi meg smertestillende? Meg har aua i dag. Du kan få et brett med min favoritt: Pinex. Men den ville du jo ikke anbefale for et par år siden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Pinex eller Pinex forte? Ingen av dem er egentlig å anbefale da. Begge tar knekken på levera di. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Pinex eller Pinex forte? Ingen av dem er egentlig å anbefale da. Begge tar knekken på levera di. Pinex. Jeg vet. =/ Vi har diskutert det. >.< Og jeg fatter fortsatt ikke hvorfor ikke "smertestille"-delen i dem overdøver smertene fra en herpa lever. Men jeg føler at det er teit å ikke forstå det, så jeg later som ingen ting. Ehm. Endret 6. juli 2008 av Kibs Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Hadde det vært Forte så hadde jeg tatt i mot. Men vanlig pinex hjelper så lite spør du meg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Stikkpiller eller ibux funker hvis du har føkka lever. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Når begynner den hersens finalen Kibs? Usj, jeg orker ikke dra noen plass - så tidligere annonsert agenda er avblåst. :S Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Når begynner den hersens finalen Kibs? Sendingen begynner 14.45, altså regner jeg med at finalen begynner klokken 15.00. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Aha, takk. Salt potetgull og Cola. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg