Cazzo Grande Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Kanskje vi kan kalle dem for grevlinger? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 One way to find out! Stinkdyr er ganske søte da. Metaforisk sett er det vel styggere å kalle noen for høne? ^^ Stinkdyr trenger jo bare en deo. Høner trenger en støttekontakt. Hun kalte meg en frosk først... så prøvd det allerede.. Tror ikke hun ble veldig fornærmet Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Frosker kan bli til en prins. Kansje det var det hun siktet til? Hun kalte meg en frosk først... så prøvd det allerede.. Tror ikke hun ble veldig fornærmet Famous last words, forresten. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Famous last words, forresten. Mener du jeg bør være bekymret? Reiser opp til henne på fredag Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Famous last words, forresten. Mener du jeg bør være bekymret? Reiser opp til henne på fredag Hun kalte deg frosk. Husk en hvit hest og prinsekostyme, så går det nok bra! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Hun kalte deg frosk. Husk en hvit hest og prinsekostyme, så går det nok bra! Kanskje det ja Men nå legger jeg meg... snakkes folkens Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Hun kalte deg frosk. Husk en hvit hest og prinsekostyme, så går det nok bra! Kanskje det ja Men nå legger jeg meg... snakkes folkens Dont let the bed bugs bite - Save it for stinkey. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 And i'm off. Fuck you cunts. Ahh. Vulgæritetene som popper frem når man er trøtt! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Hahahahahaha! :!: Det ringte akkurat på døra. Det var fattern som var for full til at han greide å låse opp. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Fantastisk fin og full, formen er fittabra. God natt folkens dere er alle deilige mennesker. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Sååå, jeg er hjemme fra fylla, og endelig blitt noenlunde edru igjen. (Det blir fremdeles en del backspace, men ikke så ille.) Anyhow, kommentarer til tidligere diskusjoner: Jeg er bursdagsbarne. Min klokke er rett, uansett hva satelittene sier. Takk til Lars for lån av Lena. Og jo, Espen, du har noe å frykte. Men det er takket være den meldingen, ikke stinkdyr-kommentarene dine. Frosken min. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg håper hele kafeen krysser fingre, tarmer og det som er for meg i dag (søndag). I dag er dagen hvor jeg skal få klarhet i om jenta som mitt hjerte brenner for er interessert. Er hun ikke det så er hun ikke det, men jeg har fortsatt håpet oppe. Nå skal jeg sove da så dere får sove godt hele gjengen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Lykke til (: Får håpe det går din vei. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 G00d morning DNFK. Blir pösregn nå og himmelen er helt svart, så jeg skal bare male litt på den terassen med tak og så chille resten av dagen. Nam lizm! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Ikke noe nytt på marken i år altså Llandari Vurderer en tur i mårra, var den ufo-ish-forma tingen der i år, der man blir trykt opp mot veggen av trykket..? Ikke noen ufo der nei. Var egentlig ikke noe spess. Skjønner hvorfor det er sju år siden jeg var der sist. I HAS CAKE! =D Gratulerer med dagen sauen vår! KAKE! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Gratulerer med dagen, Nie Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Igår var det 30 grader, idag er det 13. En ting midt i mellom hadde vært fint Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 vi hadde 16+ klokka 3 i natt, umulig og få sove, helt jeg ommøblerte rommmet mitt på natta for og kunne åpne vinduet helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg