hawaii2k Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg har sex hveeeeeeeeeeeeer dag (med meg selv) Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 nei så slem er jeg ikke. Vil han pule får han si fra. Jeg vil alltid:P Du kan være sikker på at han vil, han bare vet det ikke enda får sikkert beskjed hvis han vil. Såpass ælig er han jo med meg selv om vi ikke er kjærester mere. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 det nytter jo ikke å tenke sånn "nei hælvete helller jeg får ta'n når han har sovna å tvinge han til åpule". Jeg vet han sier fra hvis han vil noe. Jeg vil heller at han skal få noen følelser for meg igjen enn å pule:P Neinei, ikke det jeg tenkte på! Mer: "Synd det ble slutt, men vi skal i hvert fall være bestevenner", attituden. Bare. Pass på at du ikke blir stuck der. Selv om dere blir bestevenner, så ikke fall inn til apati eller noe dritt der du går rundt og tenker: "Jeg trenger ingen andre, jeg har jo han!". En ny dude du kan drømme om å pule når du vil, dukker alltid opp. Eller som alle i samlivsdelen av forumet sier til "Gutt 17-19", som nettop ble dumpa og ber om råd: "Det finnes flere fisk i havet!". God damn im bored. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Hahahah xD erre meg du ler av? det nytter jo ikke å tenke sånn "nei hælvete helller jeg får ta'n når han har sovna å tvinge han til åpule". Jeg vet han sier fra hvis han vil noe. Jeg vil heller at han skal få noen følelser for meg igjen enn å pule:P Neinei, ikke det jeg tenkte på! Mer: "Synd det ble slutt, men vi skal i hvert fall være bestevenner", attituden. Bare. Pass på at du ikke blir stuck der. Selv om dere blir bestevenner, så ikke fall inn til apati eller noe dritt der du går rundt og tenker: "Jeg trenger ingen andre, jeg har jo han!". En ny dude du kan drømme om å pule når du vil, dukker alltid opp. Eller som alle i samlivsdelen av forumet sier til "Gutt 17-19", som nettop ble dumpa og ber om råd: "Det finnes flere fisk i havet!". God damn im bored. hihiXP Jeg kommer meg videre:D kommer til å få til dette helt lott... vil jo ha ny kjæreste en gang jeg å... Vil bare finne en som er så nærme perfekt som det kommer:P å min perfekt er andres helt uaktuelle:P Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 erre meg du ler av? Du sa vel ingenting morsomt? Er han over Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 erre meg du ler av? Du sa vel ingenting morsomt? Er han over kunne jo hende du lo sånn "haha du er teit" Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg kommer meg videre:D kommer til å få til dette helt lott... vil jo ha ny kjæreste en gang jeg å... Vil bare finne en som er så nærme perfekt som det kommer:P å min perfekt er andres helt uaktuelle:P Det som kalles dårlig smak? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Det som kalles dårlig smak? Så, så. Det er jo grunnen til at noen vil ha deg. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg kommer meg videre:D kommer til å få til dette helt lott... vil jo ha ny kjæreste en gang jeg å... Vil bare finne en som er så nærme perfekt som det kommer:P å min perfekt er andres helt uaktuelle:P Det som kalles dårlig smak? Neinei. Det finnes ett fint ord for det tror jeg. Selektiv? Øhm. Kvalitetsbevist. Ørh. Prippen? Nei, ikke prippen. Uhm. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Så, så. Det er jo grunnen til at noen vil ha deg. Ja heldigvis er det endel som har dårlig smak Rart du ikke får deg noe da Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg kommer meg videre:D kommer til å få til dette helt lott... vil jo ha ny kjæreste en gang jeg å... Vil bare finne en som er så nærme perfekt som det kommer:P å min perfekt er andres helt uaktuelle:P Det som kalles dårlig smak? Nei det kalles min smak. Jeg kommer meg videre:D kommer til å få til dette helt lott... vil jo ha ny kjæreste en gang jeg å... Vil bare finne en som er så nærme perfekt som det kommer:P å min perfekt er andres helt uaktuelle:P Det som kalles dårlig smak? Neinei. Det finnes ett fint ord for det tror jeg. Selektiv? Øhm. Kvalitetsbevist. Ørh. Prippen? Nei, ikke prippen. Uhm. nei prippen er jeg da ikke... jeg bare vet hva jeg liker. og hva jeg ikke liker. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 nei prippen er jeg da ikke... jeg bare vet hva jeg liker. og hva jeg ikke liker. Dvs? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 nei prippen er jeg da ikke... jeg bare vet hva jeg liker. og hva jeg ikke liker. Dvs? hu? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Det som kalles dårlig smak? Så, så. Det er jo grunnen til at noen vil ha deg. :!: Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Rart du ikke får deg noe da Ja ... Kom tilbake, Demilleeeeee. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Det er *utrolig* rart og ikke minst kvalmt å se under stortåneglen, men jeg må bare se likevel... Delvis løsmet stortånegl anbefales ikke. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Inngrodde stortånegler anbefales heller ikke. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Rart du ikke får deg noe da Ja ... Kom tilbake, Demilleeeeee. Såså. Du har jo meg. Og Daniel. Ikke minst. Hmm. Jeg ble TF2 sugen. Dvs: Hva da? Endret 5. juli 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg