Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det var en viss motsetning i den "annonsen", gitt. Og når det gjelder e-postadressen min, så gis den ut om jeg ser noe poeng i det. Så, hva har en fyr som deg å tilby en fyr som meg, for å uttrykke meg ekstremt hollywod-ish? :p

Jeg tror det er det man kaller egoseksuell.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flabba, du har bursdag samme dato som Jens Bjørneboe døde. :0

Hva med dere?

Dagen før Hitler. :w00t:

Nærmere bestemt er jeg født 99 år og 364 dager etter ham. Er jeg kul, eller?

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Det var en viss motsetning i den "annonsen", gitt. Og når det gjelder e-postadressen min, så gis den ut om jeg ser noe poeng i det. Så, hva har en fyr som deg å tilby en fyr som meg, for å uttrykke meg ekstremt hollywod-ish? :p

Jeg tror det er det man kaller egoseksuell.

Faen heller. Jeg kjeder meg. Du kjeder deg. Hvorfor gjøre det så vanskelig? : (

Lenke til kommentar
That a girl. Vedder på at det var den lille detaljen: "grønt hår", som gjorde susen. Jeg angrer forresten på at jeg ikke drakk mer sprit av dere, siden dere tok halve røykpakken min omtrent : (

Du skulle drukket mer ja... Men du skal få røyk av meg neste gang du :wee:

Lenke til kommentar
synes jeg å...

jeg vil ha sex, men det e litt vanskleig når ikke han vi:P

Det gjør det bare enda vanskeligere :p

i R bored.

CSI, here I come. Elns.

ja vet, men det skal gå:D jeg skal få til å være beste vennen han noengang har hatt... sådetså!

Lenke til kommentar
Fuck him, literary.

nei det går ikke... gleder meg til i morgen når han går inn her å ser alt vi har skrevet:P

Men ja... nei kan ikke pule han uten at han vil. Og han vil bare være venner... åda er vi det. =D

Lenke til kommentar
Men ja... nei kan ikke pule han uten at han vil. Og han vil bare være venner... åda er vi det. =D

Inviter han på film, så blir det såpass sent at han må overnatte... når han sovner, så er resten enkelt for deg ;)

nei så slem er jeg ikke. Vil han pule får han si fra. Jeg vil alltid:P

Lenke til kommentar
Fuck him, literary.

nei det går ikke... gleder meg til i morgen når han går inn her å ser alt vi har skrevet:P

Jeg beundrer optimismen og entusiasmen din. Virkelig.

Lenke til kommentar
Fuck him, literary.

Jeg beundrer optimismen og entusiasmen din. Virkelig.

det nytter jo ikke å tenke sånn "nei hælvete helller jeg får ta'n når han har sovna å tvinge han til åpule".

Jeg vet han sier fra hvis han vil noe. Jeg vil heller at han skal få noen følelser for meg igjen enn å pule:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...