henbruas Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Det var en viss motsetning i den "annonsen", gitt. Og når det gjelder e-postadressen min, så gis den ut om jeg ser noe poeng i det. Så, hva har en fyr som deg å tilby en fyr som meg, for å uttrykke meg ekstremt hollywod-ish? Jeg tror det er det man kaller egoseksuell. Endret 5. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Flabba, du har bursdag samme dato som Jens Bjørneboe døde. :0 Hva med dere? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Flabba, du har bursdag samme dato som Jens Bjørneboe døde. :0 Hva med dere? Dagen før Hitler. Nærmere bestemt er jeg født 99 år og 364 dager etter ham. Er jeg kul, eller? Endret 5. juli 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Samme dag som Ole Gunnar Solskjær. wtf?! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Det var en viss motsetning i den "annonsen", gitt. Og når det gjelder e-postadressen min, så gis den ut om jeg ser noe poeng i det. Så, hva har en fyr som deg å tilby en fyr som meg, for å uttrykke meg ekstremt hollywod-ish? Jeg tror det er det man kaller egoseksuell. Faen heller. Jeg kjeder meg. Du kjeder deg. Hvorfor gjøre det så vanskelig? : ( Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Mye kulere å ha sex. synes jeg å... jeg vil ha sex, men det e litt vanskleig når ikke han vi:P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 That a girl. Vedder på at det var den lille detaljen: "grønt hår", som gjorde susen. Jeg angrer forresten på at jeg ikke drakk mer sprit av dere, siden dere tok halve røykpakken min omtrent : ( Du skulle drukket mer ja... Men du skal få røyk av meg neste gang du Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 synes jeg å... jeg vil ha sex, men det e litt vanskleig når ikke han vi:P Det gjør det bare enda vanskeligere i R bored. CSI, here I come. Elns. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Du skulle drukket mer ja... Men du skal få røyk av meg neste gang du Ikke min feil. Jeg var barnerovet. Dere skulle ha skjenket meg full Men. Vent. Du tilbyr meg en røyk! Tilgivelse. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 synes jeg å... jeg vil ha sex, men det e litt vanskleig når ikke han vi:P Det gjør det bare enda vanskeligere i R bored. CSI, here I come. Elns. ja vet, men det skal gå jeg skal få til å være beste vennen han noengang har hatt... sådetså! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Fuck him, literary. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Fuck him, literary. nei det går ikke... gleder meg til i morgen når han går inn her å ser alt vi har skrevet:P Men ja... nei kan ikke pule han uten at han vil. Og han vil bare være venner... åda er vi det. =D Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Flabba, du har bursdag samme dato som Jens Bjørneboe døde. :0 Hva med dere? 12. november: - Charles Manson Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Men ja... nei kan ikke pule han uten at han vil. Og han vil bare være venner... åda er vi det. =D Inviter han på film, så blir det såpass sent at han må overnatte... når han sovner, så er resten enkelt for deg Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Men ja... nei kan ikke pule han uten at han vil. Og han vil bare være venner... åda er vi det. =D Inviter han på film, så blir det såpass sent at han må overnatte... når han sovner, så er resten enkelt for deg nei så slem er jeg ikke. Vil han pule får han si fra. Jeg vil alltid:P Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Fuck him, literary. nei det går ikke... gleder meg til i morgen når han går inn her å ser alt vi har skrevet:P Men ja... nei kan ikke pule han uten at han vil. Og han vil bare være venner... åda er vi det. =D Jeg beundrer optimismen og entusiasmen din. Virkelig. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Flabba, du har bursdag samme dato som Jens Bjørneboe døde. :0 Hva med dere? oyoy... fett:D jeg liker bursdagen min:D Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg har bursdag på samme dag som Daryl Hannah, Alyssa milano, jake gyldenhaal og Edith Piaf ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 nei så slem er jeg ikke. Vil han pule får han si fra. Jeg vil alltid:P Du kan være sikker på at han vil, han bare vet det ikke enda Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Fuck him, literary. nei det går ikke... gleder meg til i morgen når han går inn her å ser alt vi har skrevet:P Men ja... nei kan ikke pule han uten at han vil. Og han vil bare være venner... åda er vi det. =D Jeg beundrer optimismen og entusiasmen din. Virkelig. det nytter jo ikke å tenke sånn "nei hælvete helller jeg får ta'n når han har sovna å tvinge han til åpule". Jeg vet han sier fra hvis han vil noe. Jeg vil heller at han skal få noen følelser for meg igjen enn å pule:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg