Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det var en viss motsetning i den "annonsen", gitt. Og når det gjelder e-postadressen min, så gis den ut om jeg ser noe poeng i det. Så, hva har en fyr som deg å tilby en fyr som meg, for å uttrykke meg ekstremt hollywod-ish? :p

 

Jeg tror det er det man kaller egoseksuell.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var en viss motsetning i den "annonsen", gitt. Og når det gjelder e-postadressen min, så gis den ut om jeg ser noe poeng i det. Så, hva har en fyr som deg å tilby en fyr som meg, for å uttrykke meg ekstremt hollywod-ish? :p

 

Jeg tror det er det man kaller egoseksuell.

 

Faen heller. Jeg kjeder meg. Du kjeder deg. Hvorfor gjøre det så vanskelig? : (

Lenke til kommentar
synes jeg å...

jeg vil ha sex, men det e litt vanskleig når ikke han vi:P

Det gjør det bare enda vanskeligere :p

 

i R bored.

CSI, here I come. Elns.

ja vet, men det skal gå:D jeg skal få til å være beste vennen han noengang har hatt... sådetså!

Lenke til kommentar
Men ja... nei kan ikke pule han uten at han vil. Og han vil bare være venner... åda er vi det. =D

Inviter han på film, så blir det såpass sent at han må overnatte... når han sovner, så er resten enkelt for deg ;)

nei så slem er jeg ikke. Vil han pule får han si fra. Jeg vil alltid:P

Lenke til kommentar
Fuck him, literary.

nei det går ikke... gleder meg til i morgen når han går inn her å ser alt vi har skrevet:P

 

Men ja... nei kan ikke pule han uten at han vil. Og han vil bare være venner... åda er vi det. =D

 

Jeg beundrer optimismen og entusiasmen din. Virkelig.

Lenke til kommentar
Fuck him, literary.

nei det går ikke... gleder meg til i morgen når han går inn her å ser alt vi har skrevet:P

 

Men ja... nei kan ikke pule han uten at han vil. Og han vil bare være venner... åda er vi det. =D

 

Jeg beundrer optimismen og entusiasmen din. Virkelig.

det nytter jo ikke å tenke sånn "nei hælvete helller jeg får ta'n når han har sovna å tvinge han til åpule".

Jeg vet han sier fra hvis han vil noe. Jeg vil heller at han skal få noen følelser for meg igjen enn å pule:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...