Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Rasch: Bare biten etter = skal med i youtube-tags. Ikke hele greia. Bwæhæhæhæ Se filmen hos Youtube Endret 12. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Her er THE song nå bytex! Ja jeg vet at vi er nostalgiske nå. Humm.. hvordan får jeg videoen ut her? Hvilken del av addressen skal ut? Det etter =, tror jeg. Endret 12. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Gift deg med meg? Du har alt jeg vil ha i en mann (vel. Tror jeg) God musikksmak, ikke redd for å digge barneTV enda du er oppi åra, og åpenbart sosial. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Takk skal du ha eplefe! PS: hadde ikke du type da? Endret 12. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Violin of death - Sotnw:GE OST er kos *ønske at man hadde peiling på hvordan man spiller fiolin* Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Næmmen, det koster jo ikkje så fryktelig mye for tur/retur Eikedalen. I alle fall ikke på hverdager (70,-), litt verre i helgen (160,-). Da mangler jeg bare sesongkort! Er det noen andre som står på ski her, kanskje? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Takk skal du ha eplefe! PS: hadde ikke du type da? Jo. Jeg hadde det. Sånn. En gang i tiden. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Bytex, ikke gift deg med Eplefe, hun kommer til å ta på deg, det er skummelt Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Bytex, ikke gift deg med Eplefe, hun kommer til å ta på deg, det er skummelt Er ikke det en bra ting? Hei btw. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Er ikke det en bra ting? Hei btw. Nei? Det er bare skummelt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Bytex, ikke gift deg med Eplefe, hun kommer til å ta på deg, det er skummelt Er ikke det en bra ting? Hei btw. Han friket. Og så skrøt han i SO i to dager elns om at jeg nusset ham på munnen. Jeg lovet ham at om han faktisk GIKK UT skulle han få et kyss. Det fikk han. Til Eplefe: Sukk og smelt. :love: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Får gamle barndomsminner frem hos meg ihvertfall Endret 12. januar 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Han friket. Og så skrøt han i SO i to dager elns om at jeg nusset ham på munnen. Jeg lovet ham at om han faktisk GIKK UT skulle han få et kyss. Det fikk han. Hadde trodd at han skulle besvime eller noe jeg... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Og så skrøt han i SO i to dager elns om at jeg nusset ham på munnen. Jeg lovet ham at om han faktisk GIKK UT skulle han få et kyss. Det fikk han. La oss si det slik gutta: Jeg vet hvordan det er å ha sex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Og så skrøt han i SO i to dager elns om at jeg nusset ham på munnen. Jeg lovet ham at om han faktisk GIKK UT skulle han få et kyss. Det fikk han. La oss si det slik gutta: Jeg vet hvordan det er å ha sex Hvorfor står det 0 på avataren din da? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Og så skrøt han i SO i to dager elns om at jeg nusset ham på munnen. Jeg lovet ham at om han faktisk GIKK UT skulle han få et kyss. Det fikk han. La oss si det slik gutta: Jeg vet hvordan det er å ha sex Warm apple pie. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Eplefe: hvem av oss skal flytte da? Jeg bor i Drammen. Vi kan jo møtes på halvveien og flytte til midten. Girl, you can touch my Poe Collection anytime. Endret 12. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Eplefe is staying in Bergen, eod! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Og så skrøt han i SO i to dager elns om at jeg nusset ham på munnen. Jeg lovet ham at om han faktisk GIKK UT skulle han få et kyss. Det fikk han. La oss si det slik gutta: Jeg vet hvordan det er å ha sex hehehe, Skal jeg være ærlig så virker det ikke sånn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg