Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja det var det jeg gjorde å.

Men vi skal være bestvenner da så blir sikkert fint:D

Hadde aldri funka her. Tenk hvordan du hadde følt deg når han kommer på besøk med den nye dama si. Gud, jeg hadde hoppa ut vinduet :/

Så det er den harde delen du savner ja ;)

Hele han er hard. Jeg maser om at han skal legge på seg, men han blir ikke tykkere og mykere. :(

Lenke til kommentar
ja det var det jeg gjorde å.

Men vi skal være bestvenner da så blir sikkert fint:D

Hadde aldri funka her. Tenk hvordan du hadde følt deg når han kommer på besøk med den nye dama si. Gud, jeg hadde hoppa ut vinduet :/

Så det er den harde delen du savner ja ;)

Hele han er hard. Jeg maser om at han skal legge på seg, men han blir ikke tykkere og mykere. :(

ja takk jeg gruer meg til det kommer, men håper det ikke blir sånn på noen månder i alle fall

Lenke til kommentar
/Klappe på pusur. Vi kan snakke på msn sammen!

Gudene helvete faen så mye jeg kjeder meg nå. Desuten er jeg solbrent. Jeg burde aldri gitt fra meg solkremen på Hove! : (

Det er ikke slik at jeg annonserer for nye samtalepartnere heller, da. Jeg snakker mye med de to jeg har. Men jeg savner californieren jeg hadde. :(

Jeg blir bare solbrent på begynnelsen av sommeren. Så venner huden seg til det, tydeligvis. Men ikke faen om jeg blir brunere.

"Mine interesser: Dine kjønnsorganer". Tempting, tempting. :wee:

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Er det nå jeg skal fortelle at vi aldri brukte den engang?

Helst ikke, men det er i det minste noe at dere fikk den. Jeg bare kastet den til kjerringa som dere prøvde å sosialisere.

"Hei. Gi denne til hun derre mulatten med grønt hår" :p

Pusur: Jeg kan annonsere for deg. Drepe litt kjedsomhet? : D

Edit: Kjønnsorgan. Dam rite. Burde kansje forrandre på den der. Småmorsom når jeg var 15 og nyregga, men nå... Fuck it. Jeg kjører fortsatt infantil-bilen!

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
jeg tror det kan bli bra. Må bare jobbe litt med det... er dritt å ville hoppe på han å kysse han heletiden hvis vi bare skal være venner:P

Men hva er poenget?

Bedre å bare gå videre med livet sitt.

jo det skal vi jo, men vi skal enda være bestevenner fordi vi har vært gjennom så mye fint og vondt sammen.

Vi var(når vi var sammen) som 2bestevenner som kyssa og hadde sex liksom:P

Lenke til kommentar

Jeg trenger folk fra alle tidssoner, slik at uannsett når jeg er på, så er det noen der. For en genial idé.

Jacob: Still tempting :wee:

Femten år gammel asosial datafrik søker nettsosialisering! Ingen norskkunskaper nødvendig. :D

Det hadde vært patetisk om jeg hadde sendt ut, det.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Er det nå jeg skal fortelle at vi aldri brukte den engang?

Helst ikke, men det er i det minste noe at dere fikk den. Jeg bare kastet den til kjerringa som dere prøvde å sosialisere.

"Hei. Gi denne til hun derre mulatten med grønt hår" :p

Hun bare kastet den inn i teltet hun :p

Lenke til kommentar

God dag, folkens. Hvem er klare til en heidundrende tennisfinale i morgen? Sendingen begynner 14.45 på Nrk1, og varer nok i 2 timer. Jeg kommer til å mase noe jævlig om det uansett i morgen, såeeeeh.. Prepare yourself! :p

Hva skjer her?

Lenke til kommentar
jo det skal vi jo, men vi skal enda være bestevenner fordi vi har vært gjennom så mye fint og vondt sammen.

Vi var(når vi var sammen) som 2bestevenner som kyssa og hadde sex liksom:P

Kondolerer med bruddet. Lykke til med vennegreia.

Jeg trenger folk fra alle tidssoner, slik at uannsett når jeg er på, så er det noen der. For en genial idé.

Jacob: Still tempting :wee:

Femten år gammel asosial datafrik søker nettsosialisering! Ingen norskkunskaper nødvendig. :D

Send meg adressen din, pm, gogo!

Hun bare kastet den inn i teltet hun

That a girl. Vedder på at det var den lille detaljen: "grønt hår", som gjorde susen. Jeg angrer forresten på at jeg ikke drakk mer sprit av dere, siden dere tok halve røykpakken min omtrent : (

Kibs: Aldri helt skjønt dette med tennis. Er en svenske som har akkurat det samme navnet som meg, etternavn og hele pakka. Ført til at jeg får telefoner rett som det er om når jeg stiller opp til tenniskamp. Gutten er vist pro.

Jeg prøvde å invitere han til bli sammen med meg på facebook, men han ville ikke. Det hadde virkelig vært noe! "Jacob is in a relationship with Jacob". : /

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...