Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Blir litt frekt å bare slette en god venn bare fordi du ikke harf noen interessante samtaler med;)

Skader jo ikke no særlig heller, du har evig kontakt plass.

Hvem faen har 137 gode venner?

Og jeg har aldri slettet noen av den grunn. Jeg gjør vanligvis bare noe slikt om noen har gjort noe jævlig ille mot meg, irritert meg noe voldsomt eller skremt meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du gadd ikke gjette, nei? :(

Karmøy er det jeg sitter på.

Jeg tør forøvrig ikke sitte ute nå. Jeg er av en eller annen idiotisk urasjonell grunn mørkredd.

Det er så mange øyer og velge mellom... så jeg orket ikke... :p 

Mørket er ikke noe og være redd for... Det er værre med de mentalt ustabile negerene med kniv som ligger i buskene... De er mye vanskeligere og se :tease: 

Lenke til kommentar
Hva er poenget med å ha så mange personer? Jeg mener, jeg har alltid prøvd å begrense det, og unngå å ha 200 personer som jeg sier "Hei, skjer, hade" til. Nå i det siste har jeg vel bare snakket skikkelig med to av personene. Min erfaring er at jeg bare snakker skikkelig med enten dem jeg deler en interesse med, eller har en interesse av å snakke med i seg selv (f.eks. personer fra utlandet, så kan jeg få brukt engelsken min).

Bolla29: Ja, det er min egen feil at jeg har så mange personer som jeg ikke snakker med på listen. Det er også min egen feil at jeg har mange som enten har blokkert meg eller aldri fortalt meg deres nye adresse.

Pai: Den største i Rogaland, tror jeg kanskje. Om du kan gjette hvilken det er?

Jeg glemte en ting på listen over folk jeg faktisk snakker med på MSN: De jeg faktisk føler at jeg kan ha/har et vennskap med.

Jeg snakker med langt fra alle, men for eksempel Phillip WG er kjekk å ha i tilfelle jeg må planlegge et freestyle møte med ham.

Jeg har full kontroll over kontaktene mine. ;)

Bolla29: Ja, det er min egen feil at jeg har så mange personer som jeg ikke snakker med på listen. Det er også min egen feil at jeg har mange som enten har blokkert meg eller aldri fortalt meg deres nye adresse.

Haha :rofl:

Lenke til kommentar
Det er så mange øyer og velge mellom... så jeg orket ikke... :p 

Mørket er ikke noe og være redd for... Det er værre med de mentalt ustabile negerene med kniv som ligger i buskene... De er mye vanskeligere og se :tease: 

Tja. Største i Rogaland ... Da tenker jeg automatisk Karmøy. En person uten geografikunnskaper hadde kanskje vurdert Stord i tillegg.

='Pusur1993' post='11526608' date='06/07-2008 : 00:24']

Haha :rofl:

Hva var morsomt? Jeg var dønn alvorlig.

Lenke til kommentar
Rull en dyne til en pølse, og legg den ved siden av deg. Og eventuelt last ned snorkelyder fra nettet du kan spille av :wee: 

Den er jo ikke varm og hard, sånn som han vanligvis er :(

Min slo opp på mandag etter 2 1/2 år så min seng er tom og kald på han sin ende. :dontgetit:

Kondolerer. Hadde dødd om jeg hadde blitt dumpa. Er oppe i 6 år i august :wee:

Lenke til kommentar
Rull en dyne til en pølse, og legg den ved siden av deg. Og eventuelt last ned snorkelyder fra nettet du kan spille av :wee: 

Den er jo ikke varm og hard, sånn som han vanligvis er :(

Min slo opp på mandag etter 2 1/2 år så min seng er tom og kald på han sin ende. :dontgetit:

Kondolerer. Hadde dødd om jeg hadde blitt dumpa. Er oppe i 6 år i august :wee:

ja det var det jeg gjorde å.

Men vi skal være bestvenner da så blir sikkert fint:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...