Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 av 34 personer er på MSN. Eller litt flere, om du teller med de som sikkert har blokkert meg for lenge siden. Jeg føler meg virkelig isolert nå. Spesielt med tanke på at jeg sitter på en øy i Rogaland.

9 av 2016 på min msn... det lite...men nå fallt det ned treer her å sånn så kke rart om noen sliter

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Ikke noe nytt på marken i år altså Llandari :p

Vurderer en tur i mårra, var den ufo-ish-forma tingen der i år, der man blir trykt opp mot veggen av trykket..?

Lenke til kommentar
2 av 34 personer er på MSN. Eller litt flere, om du teller med de som sikkert har blokkert meg for lenge siden. Jeg føler meg virkelig isolert nå. Spesielt med tanke på at jeg sitter på en øy i Rogaland.

Det er din egen feil! (Selfølgelig bare tull :wee:)

 

Hos meg er det forresten 13 av 127 som er på.

Endret av Bolla29
Lenke til kommentar

Hva er poenget med å ha så mange personer? Jeg mener, jeg har alltid prøvd å begrense det, og unngå å ha 200 personer som jeg sier "Hei, skjer, hade" til. Nå i det siste har jeg vel bare snakket skikkelig med to av personene. Min erfaring er at jeg bare snakker skikkelig med enten dem jeg deler en interesse med, eller har en interesse av å snakke med i seg selv (f.eks. personer fra utlandet, så kan jeg få brukt engelsken min).

 

Bolla29: Ja, det er min egen feil at jeg har så mange personer som jeg ikke snakker med på listen. Det er også min egen feil at jeg har mange som enten har blokkert meg eller aldri fortalt meg deres nye adresse.

 

Pai: Den største i Rogaland, tror jeg kanskje. Om du kan gjette hvilken det er?

 

Jeg glemte en ting på listen over folk jeg faktisk snakker med på MSN: De jeg faktisk føler at jeg kan ha/har et vennskap med.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Hva er poenget med å ha så mange personer? Jeg mener, jeg har alltid prøvd å begrense det, og unngå å ha 200 personer som jeg sier "Hei, skjer, hade" til. Nå i det siste har jeg vel bare snakket skikkelig med to av personene. Min erfaring er at jeg bare snakker skikkelig med enten dem jeg deler en interesse med, eller har en interesse av å snakke med i seg selv (f.eks. personer fra utlandet, så kan jeg få brukt engelsken min).

 

Bolla29: Ja, det er min egen feil at jeg har så mange personer som jeg ikke snakker med på listen. Det er også min egen feil at jeg har mange som enten har blokkert meg eller aldri fortalt meg deres nye adresse.

jeg har bare noen få jeg snakker med, men plutselig kommer det noen å vil si noe så da har jeg dem her... også ser det ut som jeg har masse venner:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...