mushi Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Du trenger en nyere laptop mushi! Den er bestilt og betalt Specs i profil. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Ah for et fryktelig vær det var på aker brygge idag. Har aldri sett maken til tordenvær. jeg synes det var flott:D Jeg skrev ikke at jeg ikke syns det var vakkert. Det var litt spooky da jeg løp med tordenslag over den åpne plassen ut fra glasshuset som står over parkeringshuset til Ark. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 gratulerer! Jeg vet ikke hva som er bra og ikke på pc fronter lengere hehe Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Ah for et fryktelig vær det var på aker brygge idag. Har aldri sett maken til tordenvær. I know. Oo Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 i for på denne tiden holdt jeg på å bli truffet av lynet! :S mitt hus ble slått ned i... i halve huset... strømmen gikk... så satte meg med DS'n i senga å hørte på ipoden min i mørket:P Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Hurra for få personer på MSN, kaldt badevann og isolasjon. Få personer her også, faktisk. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Så mange lynnedslag kan det da ikke ha vært her i landet? Yey. Snart får jeg Onecall. Med andre ord, gratis mobiltelefoni. Endret 5. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Jippi for Damien Rice på cdspilleren og helnøttsjokolade i hånda og cola og nyvasket og varm pysj. føler meg som en liten glad baby:P Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 2 av 34 personer er på MSN. Eller litt flere, om du teller med de som sikkert har blokkert meg for lenge siden. Jeg føler meg virkelig isolert nå. Spesielt med tanke på at jeg sitter på en øy i Rogaland. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 2 av 34 personer er på MSN. Eller litt flere, om du teller med de som sikkert har blokkert meg for lenge siden. Jeg føler meg virkelig isolert nå. Spesielt med tanke på at jeg sitter på en øy i Rogaland. 9 av 2016 på min msn... det lite...men nå fallt det ned treer her å sånn så kke rart om noen sliter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Ikke noe nytt på marken i år altså Llandari Vurderer en tur i mårra, var den ufo-ish-forma tingen der i år, der man blir trykt opp mot veggen av trykket..? Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) 2 av 34 personer er på MSN. Eller litt flere, om du teller med de som sikkert har blokkert meg for lenge siden. Jeg føler meg virkelig isolert nå. Spesielt med tanke på at jeg sitter på en øy i Rogaland. Det er din egen feil! (Selfølgelig bare tull ) Hos meg er det forresten 13 av 127 som er på. Endret 5. juli 2008 av Bolla29 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Spesielt med tanke på at jeg sitter på en øy i Rogaland. Hvilken øy? 24 pålogget her btw Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Hva er poenget med å ha så mange personer? Jeg mener, jeg har alltid prøvd å begrense det, og unngå å ha 200 personer som jeg sier "Hei, skjer, hade" til. Nå i det siste har jeg vel bare snakket skikkelig med to av personene. Min erfaring er at jeg bare snakker skikkelig med enten dem jeg deler en interesse med, eller har en interesse av å snakke med i seg selv (f.eks. personer fra utlandet, så kan jeg få brukt engelsken min). Bolla29: Ja, det er min egen feil at jeg har så mange personer som jeg ikke snakker med på listen. Det er også min egen feil at jeg har mange som enten har blokkert meg eller aldri fortalt meg deres nye adresse. Pai: Den største i Rogaland, tror jeg kanskje. Om du kan gjette hvilken det er? Jeg glemte en ting på listen over folk jeg faktisk snakker med på MSN: De jeg faktisk føler at jeg kan ha/har et vennskap med. Endret 5. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Tror ikke jeg har mer enn 30 stk på msn jeg. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Hva er poenget med å ha så mange personer? Jeg mener, jeg har alltid prøvd å begrense det, og unngå å ha 200 personer som jeg sier "Hei, skjer, hade" til. Nå i det siste har jeg vel bare snakket skikkelig med to av personene. Min erfaring er at jeg bare snakker skikkelig med enten dem jeg deler en interesse med, eller har en interesse av å snakke med i seg selv (f.eks. personer fra utlandet, så kan jeg få brukt engelsken min). Bolla29: Ja, det er min egen feil at jeg har så mange personer som jeg ikke snakker med på listen. Det er også min egen feil at jeg har mange som enten har blokkert meg eller aldri fortalt meg deres nye adresse. jeg har bare noen få jeg snakker med, men plutselig kommer det noen å vil si noe så da har jeg dem her... også ser det ut som jeg har masse venner:P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Fy faen og varmt det er i kveld! satt i stua og kjente svetten renne... oppe på rommet er det enda værre! så jeg har satt meg på verandaen nå... Endelig en plass med en grei temp Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Du gadd ikke gjette, nei? Karmøy er det jeg sitter på. Jeg tør forøvrig ikke sitte ute nå. Jeg er av en eller annen idiotisk urasjonell grunn mørkredd. Endret 5. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Blir litt frekt å bare slette en god venn bare fordi du ikke harf noen interessante samtaler med;) Skader jo ikke no særlig heller, du har evig kontakt plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg