Bytex Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Da var vel du DAMA de fiksa til festen sin "Jajaj jeg ordner damer don't worry about it" Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 ıngentıng slaar en cola ı 42 grader... Det var veldig fint vær i Oslo i dag. Høhø! Oh yes! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Flabba: Du har ikke vært på fest. Du har vært på LAN du tydeligvis. ja å helt uten å vite det O.o men de satt på 1p da... alle samma.. å spillte flipper eller no sånnt.. Var merkelige greier. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Da var vel du DAMA de fiksa til festen sin "Jajaj jeg ordner damer don't worry about it" Jeg var "den dama" i fire år jeg ^^ Fikk gratis alkohol da De var nok bare sjenerte, alle ville sikkert rundpule deg. Nerder ass. Endret 5. juli 2008 av mushi Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Da var vel du DAMA de fiksa til festen sin "Jajaj jeg ordner damer don't worry about it" jeg p.. satte på no greier, men de var bare stille og satt der liksom. Var helt merkelig. Så når alle dro for å kjøpe kebab dro jeg og ene naboen min hjem:P Vi ga opp:P Da var vel du DAMA de fiksa til festen sin "Jajaj jeg ordner damer don't worry about it" Jeg var "den dama" i fire år jeg ^^ Fikk gratis alkohol da De var nok bare sjenerte, alle ville sikkert rundpule deg. Nerder ass. tror kanskje ikke det, men Vi spillte sånn lapp i panna også gjette hvem vi var da:P Det var høydepunktet. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Høres ut som en litt spesiell fest... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Hvor gamle er dere? "ånei vi kan ikke snakke med jenter, da får vi jenteluuus!" Endret 5. juli 2008 av mushi Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Høres ut som en litt spesiell fest... jeg ble litt sattut. Han hadde bedt storebroren sin å sånn:P det var drit kleint.. Endret 5. juli 2008 av Flabba Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Hehe, er ikke så lett å "lage fest" med masse nerdevenner..de følte seg kanskje utilpass siden det var ei jente der også, for da kunne de ikke snakke om tiss og promp og bæsj som de pleier. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Skjønner at du dro hjem da ja... Edit: Ble en liten tur på Hallingmarken på meg i år likevel. Fikk med meg TV2s sommershow og Kurt Nilsen, samt et par turer på skumle karuseller, popcorn, lakris og sukkerspinn Endret 5. juli 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Hvorfor er filmer i 1080p så store og HDD så liten? Urettferdig! Gleder meg til den nye pc'n min kommer. De er da ikke sååå store? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Hehe, er ikke så lett å "lage fest" med masse nerdevenner..de følte seg kanskje utilpass siden det var ei jente der også, for da kunne de ikke snakke om tiss og promp og bæsj som de pleier. å i alle falll når jeg ikke kjenner mere enn 2andre som er der... Skjønner at du dro hjem da ja... Edit: Ble en liten tur på Hallingmarken på meg i år likevel. Fikk med meg TV2s sommershow og Kurt Nilsen, samt et par turer på skumle karuseller, popcorn, lakris og sukkerspinn ja det der var triste greier. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Hvorfor er filmer i 1080p så store og HDD så liten? Urettferdig! Gleder meg til den nye pc'n min kommer. De er da ikke sååå store? Over 8 gb? Er ganske mye når harddisken min er på 30gb. Tar over en time å kopiere over filmen på mediapc og min klarer ikke åpne filmen engang over nettverk til en annen pc. Vil hive lappis ut viduet og hoppe på den før jeg tar bilen og kjører over den igjen og igjen og igjen. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Teknologi er noe dritt. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Du trenger en nyere laptop mushi! Ah for et fantastisk vær det har vært i Bergen idag! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Teknologi er noe dritt. det synes jeg å Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Ah for et fryktelig vær det var på aker brygge idag. Har aldri sett maken til tordenvær. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Ah for et fryktelig vær det var på aker brygge idag. Har aldri sett maken til tordenvær. jeg synes det var flott:D Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 i for på denne tiden holdt jeg på å bli truffet av lynet! :S Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Lyn er no dritt... -_-" Ødelegger så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg