Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Den er veldig tilstedeværende hos oss over 20 også. Cluet er at du må si navnet hans høyt for å huske det. Man er så konsa på å si sitt eget navn rett at man glemmer den andre personens navn fortere enn man hører det.

 

"Hei jeg heter Pia"

"Hallo, Pia. Jeg heter Mads"

 

Ikke at det har funket for meg da, men har hørt at det skal hjelpe. :wee:

Er like senil her, og har prøvd det du nevnte. Men det ble heller

 

"Hei jeg heter Pia"

"Hallo, PIIIAAA!!!!!!! Jeg heter Mads"

 

Skremte livskiten ut av personen. Pluss at det ble litt spytt inni bildet. Tar heller til takke med å kalle personen for "du" resten av kvelden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg kinamat :love: Vårruller og Spesialstekte ala Sichuan. Mmmmm :thumbup:

 

Heter det ikke Szechuan?

 

Jeg har akkurat spist plakestek med duchessepoteter, bernaise og peppersaus. Det var godt det! Har også vært på butikken og kjøpt Cola og Maarud salt potetgull, Vaseline Intensive Care shower gel og Vaseline Intensive Care Aloe Vera gel. Nå er jeg klar for å legge meg på sofaen for å se film. :D Fyllesyken har nesten gått over, lurer på om det var mat og Cola som gjorde utslaget.

Lenke til kommentar

Å gå rundt naken en gang i blant er da ikke så farlig. Faktisk ganske befriende å kunne sprade rundt i eget hjem i ens fulle prakt uten å å skulle være presset ned i trange jeans og stramme sokker. Litt samme følelsen kan jeg tenke meg som når kvinner kaster av seg bhen og tar på seg comfort-buksa. Men ikke sitt i skinnmøbler i adams drakt og helst ikke spis uten klær heller, for det kan føre til ubehag..

Lenke til kommentar
Å gå rundt naken en gang i blant er da ikke så farlig. Faktisk ganske befriende å kunne sprade rundt i eget hjem i ens fulle prakt uten å å skulle være presset ned i trange jeans og stramme sokker. Litt samme følelsen kan jeg tenke meg som når kvinner kaster av seg bhen og tar på seg comfort-buksa. Men ikke sitt i skinnmøbler i adams drakt og helst ikke spis uten klær heller, for det kan føre til ubehag..

Hvorfor trange jeans? Det er jo sykt digg å gå i joggebukse da :)

Endret av langkaas
Lenke til kommentar

Jeg ser den, nå om sommeren er jo shorts av ulike typer en slager så det er kanskje ikke like befriende. Men jeg går vanligvis i ulike typer jeans når været kjølner til, og derfor er det befriende av og til å slenge på seg en mer behagelig bekledning. Noe slikt i silke eller et annet lett mykt stoff burde bli mote blant menn synes jeg, virker som en fantastisk behagelig klesform.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...