Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå slo lynet ned cirka 100 meter bortenfor! Jeg så hvor det slo!

Høy puls og greier! o:

Har opplevd at lynet slo ned i huset der jeg sov en gang. Var bygård da. Våkna midt på natta av at alt føltes elektrisk. Hårene reiste seg over alt. Og så -BOOM- smalt det som et helvete. Dagen etterpå så fant jeg ut at det hadde slått ned på taket et par etasjer rett over oss. En annen gang så opplevde jeg at det slo ned i vannet bare 20 meter unna der jeg akkurat hadde gått opp. Kameraten min var fortsatt i vannet da det slo ned. Han fikk hjerteklapp og var generelt forvirra en stund etterpå.

Lenke til kommentar
O.o ferskt? som "jeg bare går bort dit å drikker blodet til det dyret der jeg"?

Ja?

 

Ser ikke problemet. Han skal da vel ikke være med til "doktoren"?

Nei, kanskje ikke.

 

 

Oiii, heftig vær her nå!! Masse regn og torden og lyn! :D

Lenke til kommentar
O.o ferskt? som "jeg bare går bort dit å drikker blodet til det dyret der jeg"?

Ja?

 

Ser ikke problemet. Han skal da vel ikke være med til "doktoren"?

Nei, kanskje ikke.

 

 

Oiii, heftig vær her nå!! Masse regn og torden og lyn! :D

lyset her blinker å er helt kaos

Lenke til kommentar
ahh, trodde det var fliregress og sprit jeg.. :!: Tok jeg feil?

Vel... "fliregress" er jo en slags urt det også. Hadde vært morsomt å prøve den varianten en gang. Selv om det ikke kan kalles Gammel Dansk da. Kanskje Gammel Københavner passer bedre?. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg tror det med blodmat er noe som man må ha vokst opp med. Selv har jeg ikke vokst opp med blodmat fordi min mor aldri har hatt særlig sansen for det, men min søster derimot var vist veldig glad i det i sin barndom. Jeg er egentlig ganske liberal mtp hva jeg putter i munnen så både hjerte og blod skal prøves ved en gitt anledning. Blodpølse er kunne kanskje blitt en alternativ fast-food?

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Fy faen så deilig. Løp ut og slang meg i hengekøya. Det begynte med litt småregn. Så ble det gradvis mer og mer intenst. Og så plutselig var det som om noen stakk hull i en bærepose og himmelen bare åpnet seg opp. Jeg lå der på rygg og gynget forsiktig frem og tilbake mens jeg kjente store tunge dråper beføle min blekfete kropp. Bare så synd det slutta så fort og brått.

Lenke til kommentar

Møtte nettop en ny kis som har flyttet inn på bygget. Det ble den vanlige "du er ny her?" chatten osv, men det morsomme er presentasjonen. Det ble en standard hei jeg heter "..." *handshake*, men nå to minutter etterpå husker jeg ikke hva pokker han sa han het. :whistle: Han kunne like gjerne sagt "Hei, jeg heter fis", det hadde ikke betydd noe fra eller til. Hvordan er det med senilitet hos gruppen under 20?

Lenke til kommentar

Den er veldig tilstedeværende hos oss over 20 også. Cluet er at du må si navnet hans høyt for å huske det. Man er så konsa på å si sitt eget navn rett at man glemmer den andre personens navn fortere enn man hører det.

 

"Hei jeg heter Pia"

"Hallo, Pia. Jeg heter Mads"

 

Ikke at det har funket for meg da, men har hørt at det skal hjelpe. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...