L4r5 Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Jøss, hjerte har jeg aldri spist. Hvordan tilbereder man det da?Stekes, kokes eller tørkes. Selv så har jeg bare smakt det stekt og i gryte. Men når jeg spiste det i gryte så var det selvsagt litt forstekt da. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Kjøp deg "Satan's kokebok" så står det sikkert der.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Et da.. åssen smaker ET hjerte? Ring stave-politiet, fort!! Why? Blodpudding er godt da. Med masse sukker på. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Kjøp deg "Satan's kokebok" så står det sikkert der.. Hvem finner på at "hei vi spiser detta hjerte her å ser om det er digg"? Synes selv det er ekkelt å tenke på at det er hjerte, men det er godt. Et da.. åssen smaker ET hjerte? Ring stave-politiet, fort!! Why? Blodpudding er godt da. Med masse sukker på. blod + sukker? nei NÅ ble jeg kvalm. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Why? Hvorfor tror du? tilbake.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Er som feiler dere? Jiizz...er da blod i kjøtt og alt annet piss...OH NO...BLOD Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Er som feiler dere? Jiizz...er da blod i kjøtt og alt annet piss...OH NO...BLOD Blod er ekkelt. sånn er det bare. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Men ferskt blod smaker best. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Men ferskt blod smaker best. O.o ferskt? som "jeg bare går bort dit å drikker blodet til det dyret der jeg"? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Hodet mitt føles nesten normalt nå. Jeg har en vag erindring av at jeg sto med hodet i doskåla i natt. hvordan fikk du til det? Enkelt. Masse øl og hjemmelaget Gammel Dansk. Jeg har en massiv klemt finger også. Faen. Det er vondt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Har du aldri gjort det? oO Ungdommen nå til dags... Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Fordi blod generelt er ekkelt.. og det at noen strør sukker på det og koser seg med det er EKKELT!!! Vampyrisk jah.. Quayle: Isvann + klemt finger = digg.. Endret 5. juli 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Hodet mitt føles nesten normalt nå. Jeg har en vag erindring av at jeg sto med hodet i doskåla i natt. hvordan fikk du til det? Enkelt. Masse øl og hjemmelaget Gammel Dansk. Jeg har en massiv klemt finger også. Faen. Det er vondt. hjemmelaga? åssen fikk du til det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 DET ER MAT! FFS. Så det er ekkelt at noen strør salt/pepper på kjøtt også da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 hjemmelaga? åssen fikk du til det? Div. urter + sprit. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Har du aldri gjort det? oOUngdommen nå til dags... ja vi ungdommen gjør ikke sånne crazy ting lengere. Her bruker vi helgene til å sitte hjemme å skrikke sokker som vi siden gir til de gammle naboene som vi er med 24/7. Vi er dårlige på å ha det gøy. DET ER MAT!FFS. Så det er ekkelt at noen strør salt/pepper på kjøtt også da? jeg synes det:P Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Nå slo lynet ned cirka 100 meter bortenfor! Jeg så hvor det slo! Høy puls og greier! o: Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Doktor Llandari har kontortid mellom 19 og 08 Men da er typen hjemme. Ehrm... *host* Ser ikke problemet. Han skal da vel ikke være med til "doktoren"? Endret 5. juli 2008 av Llandari Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 hjemmelaga? åssen fikk du til det? Div. urter + sprit. 12 poeng til Lars. Det er flere som har hatt i seg det med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg