Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg regner meg som syk når jeg er forkjøla. :ermm:

Jeg regner etter om jeg ville gått på skolen eller ikke. Hehe. Og i dag hadde det gått greit. Mao er jeg ikke syk, lengre. Bare forkjølt. >.<

jeg hadde sikkert blitt hjemme med litt forkjølelse:P

Lenke til kommentar
Slik lages blodpølse:

 

 

boudin_premier_remplissage.jpg

 

 

En delikat prosess. Det ser enda bedre ut i bevegelse. :mrgreen:

Ååå. Deilig. :thumbup:

 

jeg hadde sikkert blitt hjemme med litt forkjølelse:P

Hehe. Forkjølelse hos meg henger igjen i ca tre uker, så. :p

hos meg å:p 3uker hjemme i senga sier jeg ikke neitakk til. selv om det er pga en liten forkjølelse.

Lenke til kommentar
Har ikke spist blodpølse/pudding på evigheter. Hørtes fristende ut faktisk oO

Ok. Du er syk du også.

 

 

 

 

Men nå fant jeg ut hva som er kjapt å lage og som jeg har. Det blir vårruller for det har jeg i fryseren. På med frityrkokeren! Nå blir det MAT!

 

Frityrkoker er forresten noe alle burde skaffe seg. Nesten alt smaker bedre fritert.

Lenke til kommentar
Har ikke spist blodpølse/pudding på evigheter. Hørtes fristende ut faktisk oO

jeg synes det høreshelt fryktelig ekkelt ut. Tenker bare at det smaker om om hvis du putter neseblod i n form sammen med gelatin også spiser det. Å det høres ekkelt ut. Så det skal aldri i nærheten av min munn.

 

MEn har spist rådyrhjerte... å det er faktisk godt.

Endret av Flabba
Lenke til kommentar
jeg synes det høreshelt fryktelig ekkelt ut. Tenker bare at det smaker om om hvis du putter neseblod i n form sammen med gelatin også spiser det. Å det høres ekkelt ut. Så det skal aldri i nærheten av min munn.
Menneskeblod smaker visstnok mye mer metallisk en f.eks. griseblod. Har jeg hørt da. Har ikke sjekka ut i praksis. :p

 

 

MEn har spist rådyrhjerte... å det er faktisk godt.
Kjøp sånn Toro Jegergryte. Og så steker du grisehjerte eller dådyhjerte eller whateverhjerte og hiver oppi. Det blir grisegodt!
Lenke til kommentar
Blir rett og slett kvalm

jeg å:p

 

jeg synes det høreshelt fryktelig ekkelt ut. Tenker bare at det smaker om om hvis du putter neseblod i n form sammen med gelatin også spiser det. Å det høres ekkelt ut. Så det skal aldri i nærheten av min munn.
Menneskeblod smaker visstnok mye mer metallisk en f.eks. griseblod. Har jeg hørt da. Har ikke sjekka ut i praksis. :p

 

 

MEn har spist rådyrhjerte... å det er faktisk godt.
Kjøp sånn Toro Jegergryte. Og så steker du grisehjerte eller dådyhjerte eller whateverhjerte og hiver oppi. Det blir grisegodt!

nei æsjameien.. blod lukter og smaker ekkelt. Uansett hva det er fra.

Så jeg holder meg til mat som ikke inneholder blod..

Eller en litt blodig biff sier jeg ikke nei takk til.

Lenke til kommentar
Hodet mitt føles nesten normalt nå. Jeg har en vag erindring av at jeg sto med hodet i doskåla i natt.
Sjekk sms-logg, forum-logg og msn-logg. Alltid lurt når man har vært så full.

 

 

åssen smaker ett hjerte a? :confused: Taste like chicken?
ETT hjerte smaker ca det samme som to. Bare litt mindre.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...