Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Egg på brød?det er lett... og man blir mett.. ^^ Driver du med rim også? nei ikke som jeg vet om:P det var bare flakks at det ble til et flott rim. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Evt bare ostesmørbrød. Llandariiiiii.. Helluuuuuuuuuuu! *vifte med øyevippene* Er du her også da? Driver og leker syk enda? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg tok et stykke kald pizza fra i går jeg. Funker fett. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Evt bare ostesmørbrød. Llandariiiiii.. Helluuuuuuuuuuu! *vifte med øyevippene* nå fikk jeg lysst på det så må gå å lage. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Er du her også da? Driver og leker syk enda? Men.. jeg leker jo ikke syk. Eller.. skal vi leke doktor????? Er på bedringens vei, da. Bare forkjølt nå, egentlig. Hoster og snufser og styrer på. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Slapp av, kibs. Selv når du ikke er forskjøla så er du en syk, syk jente. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Slapp av, kibs. Selv når du ikke er forskjøla så er du en syk, syk jente. Hva? Hva snakker du om? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Men.. jeg leker jo ikke syk.Eller.. skal vi leke doktor????? Er på bedringens vei, da. Bare forkjølt nå, egentlig. Hoster og snufser og styrer på. Doktor Llandari har kontortid mellom 19 og 08 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Slapp av, kibs. Selv når du ikke er forskjøla så er du en syk, syk jente. jeg regner meg som syk når jeg er forkjøla. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Doktor Llandari har kontortid mellom 19 og 08 Men da er typen hjemme. Ehrm... *host* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg er egentlig dausulten men orker ikke å lage meg mat...venter heller på at noen lager det for meg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 jeg regner meg som syk når jeg er forkjøla. Jeg regner etter om jeg ville gått på skolen eller ikke. Hehe. Og i dag hadde det gått greit. Mao er jeg ikke syk, lengre. Bare forkjølt. >.< Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 jeg regner meg som syk når jeg er forkjøla. Enkelte av oss er syke på andre måter også. Såååå... Hva sier du til deg, meg, en langhelg og 20 liter griseblod? Jeg er egentlig dausulten men orker ikke å lage meg mat...venter heller på at noen lager det for meg.Gjør som meg. Spis rester. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Meh, nå skal jeg ut og male et par timer. Gjöre ferdig andre strök på ene veggen. Må bare få satt i gang den helvetes konverteringa, fordi jävla Apple ikke gjorde slik at iPod tok avi-filer! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg er egentlig dausulten men orker ikke å lage meg mat...venter heller på at noen lager det for meg. mat høres egentig godt ut nå, men det er så mye å styr å lage alt... også det å spise det... nei for mye å gjør for meg:P Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg skal bare psyke meg opp, så skal jeg ned til byen for å kjøpe masse kinamat Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 jeg regner meg som syk når jeg er forkjøla. Enkelte av oss er syke på andre måter også. Såååå... Hva sier du til deg, meg, en langhelg og 20 liter griseblod? Jeg er egentlig dausulten men orker ikke å lage meg mat...venter heller på at noen lager det for meg.Gjør som meg. Spis rester. mmmh griseblod... rawr... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg skal bare psyke meg opp, så skal jeg ned til byen for å kjøpe masse kinamat Mormor lagde vårruller til lunsj her om dagen. Förste gang jeg har smakt det, det var ... herlich.. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 Jeg skal bare psyke meg opp, så skal jeg ned til byen for å kjøpe masse kinamat oi... det hadde jeg alri orka nå. varmen tar knekken på meg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Mormor lagde vårruller til lunsj her om dagen. Förste gang jeg har smakt det, det var ... herlich.. Svigermor lager skitgode vårruller. Hun skal lære meg å lage så fort hun kommer hjem fra spania. EDIT: Jeg har vifte jo! Kan spise kinamat da. Dessuten spiste jeg akkurat jordbær med vaniljesaus, da veier det opp for hverandre^^ Endret 5. juli 2008 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg